271
Potrivit Raportului MarketsandMarkets, „Cheese Global Forecast to 2026”, dimensiunea pieței globale a brânzei este estimată a fi evaluată la 88,7 miliarde USD în 2021 și se estimează că va ajunge la 105,9 miliarde USD până în 2026, înregistrând un CAGR de 3,6% în perioada de prognoză.
În prezent, piața brânzeturilor este puternic afectată de dimensiunea în creștere a industriei de confort și fast-food și de ofertele inovatoare ale producătorilor de brânzeturi. Rata de creștere a industriei fast-food este semnificativă datorită stilurilor de viață în schimbare ale oamenilor de pe tot globul.
Influența în creștere a bucătăriilor occidentale, umflarea veniturilor disponibile și introducerea unui număr de produse din brânză aromată, inclusiv ardei, usturoi, fulgi de ardei iute și murături de oregano, determină piața brânzeturilor.
Deși brânza este un produs de bază în țările occidentale, cum ar fi Europa și SUA, versatilitatea sa îi permite să răspundă diferitelor gusturi și preferințe ale consumatorilor la nivel global.
Se preconizează că segmentul de sosuri, sosuri, sosuri și condimente, în funcție de aplicație, va avea o creștere semnificativă în perioada de prognoză.
Pulberea de brânză conferă o aromă îmbunătățită de brânză sosurilor, sosurilor, sosurilor și condimentelor. Acest lucru se poate face folosind o brânză cu o singură aromă sau un amestec de mai multe arome de brânză.
Utilizarea pulberii de brânză oferă, de asemenea, un gust mai bun, confort și funcționalitate în rețetele în care este necesară gătirea la temperatură înaltă. Odată cu creșterea rapidă a cererii de fast-food în Asia Pacific, cererea de brânză praf în sosuri, sosuri, sosuri și condimente este probabil să crească la cel mai mare ritm, în această regiune, în perioada prognozată.
Se estimează că segmentul de brânză cheddar, după tipul de produs, va domina piața în 2021. Cheddar este una dintre numeroasele soiuri de brânză, care este de culoare albă și are un gust ascuțit, cu o textură relativ tare decât orice alte soiuri.
Această categorie de brânză este cea mai populară în țările europene. Brânza Cheddar își găsește aplicație într-o multitudine de industrii, inclusiv brutărie (topită, rasă, mărunțită), supe, sosuri și dips, mâncăruri gata, gustări și cereale și alte aplicații alimentare.
Țările din regiunea Asia Pacific au o industrie a produselor lactate bine consacrate, ceea ce demonstrează ulterior potențialul de creștere a pieței de brânzeturi în aceste regiuni. Programele de lucru agitate, împreună cu prevalența în creștere a culturii alimentare occidentale, reprezintă unii dintre factorii importanți care întăresc creșterea pieței de brânzeturi în regiunea Asia Pacific.
În ultimii câțiva ani, globalizarea rapidă a alimentelor a provocat un boom în sectoarele comerțului cu amănuntul și al serviciilor alimentare, datorită acestui fapt, cererea de produse pe bază de brânză se așteaptă să genereze o creștere semnificativă în această regiune.
Acest raport include un studiu privind strategiile de marketing și dezvoltare, împreună cu portofoliile de produse ale companiilor lider, care este format din profiluri ale companiilor lider, Glanbia (Irlanda), Saputo (Canada), Arla Foods (Marea Britanie), BEL Group (Franța), Fonterra (Noua Zeelandă), FrieslandCampina (Olanda), Dalter Alimentari Spa (Italia), The Kraft Heinz Company (SUA), Amul (India), DMK Deutsches Milchkontor GmbH (Germania) și Meiji Holdings (Japonia).