Stirieye

454

Participând la Anuga, compania Marcel dorește un plus de imagine
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Prezentă pentru a treia oară la Anuga, compania Marcel a participat în acest an prin eforturi proprii, expunând produse traditionale ramanesti, produse regionale, internationale, specialăți italienești, da rși conserve de legume traditional romanesti.   Special pentru revista Meat.Milk., domnul Marcel Iacob-Președintele companiei, ne-a declarat:   ”Suntem aici în primul rând pentru a câștiga un plus de imagine, mai ales că noi suntem aceia care am lansat si promovat tochitura moldoveneasca in România si în Europa, dar am băgat de seamă că, acum, acest produs se vrea “plagiat ”de catre firme concurente. Așadar, noi oferim originalul.   Referindu-mă la export, sunt bucuros să vă anunț că din totalul producției, cca 40% pleaca la export, adresându-ne comunităților etnice, restul fiind comercializat prin lantul de magazine proprii, 20 la numar, si nu numai. Se adreseaza comunitatilor etnice.   În urma participarii la Anuga avem previziuni pozitive dar, cum am mai zis, intentia noastră este aceea de a ne creea o imagine stabila, deoarece ne-am atins targetul cantitativ, dorind sa lucrăm pe calitate, pentru o piata gurme ce este dispusa sa plateasca pentru asta”.   Cât despre piețele externe ale celor de la Marcel SRL, compania este prezentă pe piețe din Export, Orientul Mijlociu dar și Rusia, tara în care intampina probleme din cauza embargoului, chiar dacă acolo exista o cerere mare de astfel de produse. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.