(Comunicat) Pornind de la premisa neprevazutului care poate lua turnuri pe cat de nefericite, pe atat de comice, Ardealul si IQads dau drumul competitiei de creatie "Ardealul, mancare cu fainosag – Musai de avut in camara" potrivit careia: e bine sa fii prevazator si cu fainosagul de-a gata in camara, ca nu se stie niciodata ce se poate intampla. Incepand de astazi si pana pe 19 decembrie, te asteptam cu premii de 6.000 RON pe platforma The Creator cu propuneri funny de situatii in care e bine sa ai in camara o mancarica deja pregatita de la Ardealul. Ce vrem de la concurenti Esti creativ, profesionist sau amator? Atunci ai de povestit, in imagini sau in video, intamplarile alea amuzante (reale sau imaginate) cand ti-ar prinde bine in camara o mancarica la conserva Ardealul. Pentru ca, in viata, nu se stie niciodata ce se poate intampla. Poate intr-o noapte cand proviziile ti-au trecut in nefiinta, nu-ti mai surad deloc bancomatele si, oricum, doamna de la nonstop (singurul din zona) e in concediu la Bai. Iar daca esti mai troll decat umorist, te vrem cu glumitele tale contextuale, bazate pe imagini / video-uri/ personaje aflate pe val in perioada asta, dar fara s-avem dispute legate de drepturi de autor. Ne dorim ca pana la final, pe 19 decembrie, sa avem material de o galerie cu meme-uri in imagini, gifuri, video-uri scurte sau mai lungicare dramatizeaza neprevazutul si in care incape la tanc o mancarica la conserva Ardealul. Aceasta va fi glorificata atat in articole IQads, precum si pe retelele de socializare Ardealul, in scopul de a obtine cele mai sincere rasete de sarbatori. Ce trebuie sa stii despre brand Ardealul, brand ghidus cu traditie in a face haz de neprevazut, a dat drumul primei campanii dedicate conservelor cu mancare gatita traditionala, pline obligatoriu de fainosag. Acestea sunt gandite pentru cei carora li se face pofta de mancarea gatita, dar nu au la dispozitie cele cateva ore necesare pentru gateala, din diverse motive obiective - studentia, sesiunile si bucataria de camin, zilele (si noptile) petrecute la birou, rute profesionale plimbarete (speologie, geodezie, alpinism, instructaj de schi etc) - sau subiective - indragostiti de mancarea facuta in casa, nu si de bucatarie. Lor, Ardealul le ofera o gama de mancaruri „gatite ca acasa” (fasole cu costita, cu carnati sau cu ciolan, ciorbe de burta cu otet, smantana si usturoi sau ciorbe de vacuta, cu legume din belsug), recomandate de personajele indragite ale brandului – ardelenii. Cu care am mai avut ocazia sa ne intalnim si sa ne hahaim la spoof-uri. Evaluarea si premiile Creatiile inscrise in competitie vor fi evaluate concomitent prin votul publicului (40%) si notele juriului (60%), procesul de evalure fiind deschis pe toata perioada desfasurarii competitiei (15 noiembrie - 21 decembrie), urmand ca anuntul castigatorilor sa se faca pe 23 decembrie. Componenta juriului o vom anunta in curand; acesta va fi format din reprezentanti ai brandului Ardealul, reprezentanti ai agentiei de creatie a brandului Arsenoaiei & Matasel si reprezentanti IQads. La final, acordam premii in valoare de 6.000 RON celor mai bune 3 creatii, dupa cum urmeaza: Locul I: 3.000 RON; Locul II: 2.000 RON; Locul III: 1.000 RON. Mai multe detalii gasesti in brief, pe platforma The Creator. Dupa ce consulti tot ce ai de consultat (ai grija, te verificam), pune fainosagul din camara intr-o lumina noua si spune-ti povestea cu mancarica Ardealul si-ai ei custozi, dragii de ardeleni.