Pe lângă cele cinci pieţe externe, grupul mai este prezent cu formatul Penny Market în Germania, piaţa-mamă. Astfel, în Bulgaria Rewe va rămâne prezent cu reţeaua de supermarketuri Billa care va prelua centrul logistic al reţelei-soră şi acolo unde va fi posibil, şi o parte din cele 49 de unităţi Penny. Magazinele sub brandul Penny urmează a fi închise până la finalul lunii, scrie presa locală din Bulgaria. Billa operează 92 de magazine în Bulgaria, iar Penny Market avea de aproape două ori mai puţine, intrând pe piaţă în 2009 cu acest brand. Grupul german a terminat anul trecut cu 171 de magazine sub cele două branduri - Market şi XXL Mega Discount. Mărcile private au ajuns să contribuie cu peste 30% la cifra de afaceri a Rewe România, compania care operează local cele peste 170 de magazine Penny Market şi XXL Mega Discount. Astfel, nemţii au vândut produse „no name“, caracterizate prin preţuri mai mici decât cele ale brandurilor consecrate, în valoare de aproape 160 mil. euro anul trecut, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie. „Ponderea marcilor private (în totalul businessului - n.red.) este de peste 30% în prezent şi s-a dublat faţă de acum cinci ani“, spune Daniel Gross, managing director al celor două reţele operate de Rewe România.