179
Rewe România lansează conceptul „de Romania” prin care comunică evoluția poziționării brandului Penny Market. Totodată, compania lansează Penny FM, postul de radio care va întâmpina cu ospitalitate clienții și angajații în toate magazinele Penny Market. "În contextul standardizării și globalizării extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde și oricând am mai făcut asta, am putut să vedem atât satisfacția consumatorului, cât și, ca efect imediat, evoluția pozitivă a indicatorilor de performanță a companiei", a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE România, citat de Iqads. În ultimii ani, Penny Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor. Începând cu „de România”, comunicarea de brand va deveni mai explicită și plină de emoție. Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că Penny Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor.