276
ESMagazine informează că retailerul francez Carrefour vinde ouă neambalate, pentru înnceput, în toate hipermarketurile din Franța, în încercarea de a economisi aproximativ 3,5 milioane de ouă de la risipa anuală.
De asemenea, compania intenționează să lanseze inițiativa în toate magazinele sale C-Market. Dacă ouăle din interiorul unui ”cuibar” sunt rupte, ouăle de acolo nu mai pot fi vândute și toate ouăle trebuie să fie casate, a menționat retailerul.
Prin instalarea unităților „Zero waste challenge”, Carrefour contribuie la combaterea risipei de alimente și maximizează puterea de cumpărare a clienților în acest proces.
Unitățile„Zero Waste Challenge” din hipermarketurile Carrefour oferă ouăle întrego provenite din cutiile în care au fost găsite ouă sparte.
Ouăle sunt prezentate în vrac și sunt aranjate în funcție de modul în care au fost crescute: organice, în aer liber, în regim liber și cu preț redus, pentru a ajuta clienții să aleagă. Cumpărătorii pot alege șase ouă din unitate pentru 0,50 EUR.
Aceasta este o inițiativă inovatoare anti-deșeuri, precum și o modalitate de a maximiza puterea de cumpărare a consumatorilor, oferind ouă de înaltă calitate la un preț accesibil, a spus Carrefour.
Inițiativa de vânzare a ouălor a fost testată recent în 30 de magazine Carrefour și a dus deja la vânzarea a 13.000 de cutii de ouă în doar câteva săptămâni, ouă care altfel ar fi trebuit casate.