Stiri

124

Prezenta la Alimentaria, Vascar isi continua planul strategic de dezvoltare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Pentru compania Vascar, anul 2015 a reprezentat un moment de referinta, prin declansarea unui plan strategic de dezvoltare care cuprinde mai multe etape. Deocamdata, adevarata campanie declansata anul trecut pe mai multe planuri, a dat deja rezultate foarte bune, 2015 incheindu-se cu o crestere a volumului de afaceri cu 7 %, la o cifra de afaceri de peste 62 de milioane de lei (cca 16 milioane de euro).   Prezent la targul Alimentaria 2016, care are loc in aceste zile la Brcelona, domnul Vlad Ciubucciu, Directorul de Marcheting al companiei, a declarat in exclusivitate pentru revista Fabrica de Carne:   "Participarea noastra la Alimentaria 2016, fara stand, vizeaza strict intalniri de afaceri, antamate in perioada anterioara. Iar, toata aceasta serie de intalniri de afaceri nu reprezinta decat o mica parte a programului nostru strategic de dezvoltare a companiei Vascar, program care, pe langa obiectivele de dezvoltare accentuata a operatiunilor din Romania, urmareste si prezenta tot mai accentuata pe pietele externe.   Pot subilia, insa, cateva lucruri: In primul rand, am avut deja intalniri cu distribuitori iberici, pentru a incheia contracte de export, in perioada urmatoare. Apoi, specific faptul ca, acestora le-am prezentat gama noastra de produse din carne dar si faptul ca divizia noastra de conserve din carne dispune de tehnologia necesara pentru a se putea adapta la oricefel de specificatie a unui eventual client, fie ca vorbim despre un produs specific zonei de distributie, fie ca vorbim despre produse private label". (In imagine, standul Vascar la un targ din 2015; Ilie Stoian-Corespondenta de la Barcelona, 26 aprilie 2016)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2