183
Campania avut drept obiectiv cresterea vanzarilor gamei de branzeturi si cresterea indicatorilor de imagine a brandului. Campania a dramatizat faptul ca branzeturile nu se produc intr-o fabrica mare, industrializata, ci intr-o pestera, intarind astfel mesajul brandului: "ca odinioara". Caracteristicile campaniei de publicitate ale Napolact au fost analizate de sursa citata, concluziile fiind urmatoarele: Napolact a comunicat in trecut pe mai multe produse si in principal pe imagine, mai putin pe categoria branzeturilor. Pe piata cascavalurilor, Napolact era un jucator mic, din punct de vedere al comunicarii si, implicit, al vanzarilor, in comparatie cu principalii competitori, Delaco si Hochland. Napolact avea in plan o crestere a pretului la categoria de cascavaluri, pe fondul unei perceptii de pret ridicat existente deja in randul consumatorilor. Napolact a decis sa comunice pe segmentul branzeturilor, mai exact pe categoria cascavalurilor, ofertanta prin gama variata: specialitatile de la Țaga (Nasal, Alpina, Montana, Tarnava), Moeciu, Bobalna, Tarnita, Dej.