Asa cum informeaza incomemagazin.ro, campania beneficiaza, in afara componentei online, de activare in-store si de comunicare pe TV, acestea din urma fiind dezvoltate de catre agentia Propaganda. Campania Facebook a inceput cu depanarea povestilor vacutelor Napolact, al caror lapte ajunge pe rafturile magazinelor. Floarea, Zoica, Negruta, Mura sau Sura ne povestesc molcom pe pagina Napolact, intamplari din viata lor de vacute si ne duc mai aproape de inima Ardealului, de originea laptelui Napolact, se arata intr-un comunicat de presa. In fiecare saptamana, pe pagina de Facebook Napolact, este prezentata o noua poveste care reface drumul laptelui Napolact, din inima Ardealului pana in paharul consumatorului. Dupa ce oamenii au facut cunostinta cu mandrele vacute, ei pot sa le si mulga digital cu ajutorul aplicatiei Lapte din Ardeal. Astfel, drumul laptelui este complet, iar laptele ajunge la utilizator. Cei mai iscusiti mulgatori virtuali castiga sanse in plus la premiile Napolact din magazine, premii strans legate de ritualul laptelui, potrivit aceleiasi surse.(Mai multe, pe www.incomemagazin.ro)