200

Procesatori: olympus estimeaza o crestere a cifrei de afaceri pana la 55 de milioane de euro

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Olympus Dairy Industry, unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romania, continua strategia locala de dezvoltare si isi propune ca principal obiectiv pentru anul 2013 majorarea cu peste 20% a cifrei de afaceri,

pana la 55 de milioane de euro. Aceasta crestere va fi sustinuta prin consolidarea retelei nationale de distributie, precum si prin lansarea de produse noi de calitate inalta, in premiera pentru piata locala de lactate. Noile sortimente vor fi produse la fabrica pe care Olympus a deschis-o la finalul anului 2011 la Halchiu, Brasov, in urma unei investitii Greenfield in valoare de 55 de milioane de euro. Fabrica produce deja lapte, branza telemea si iaurturi, produse care sunt distribuite in toate lanturile de hipermarketuri din tara, dar si in marile lanturi de retail din Europa. Pentru anul 2013, prioritatile companiei vizeaza, de asemenea, cresterea cotei pe piata, precum si a numarului de angajati cu minimum 30 de persoane. 2012 a fost primul an complet in care am produs in fabrica de la Halchiu lactate de cea mai inalta calitate atat pentru piata interna, cat si pentru cea externa. Tocmai aceasta calitate face ca produsele Olympus, pentru care folosim materie prima din Romania, sa fie foarte solicitate la export – in prezent, 80% din productia noastra merge in piete precum Italia, Germania sau Austria. Incet dar sigur, si consumatorul roman incepe sa aprecieze lactatele de calitate, astfel ca, in anii urmatori, estimam ca vom creste la 40% cantitatea destinata pietei romanesti, a declarat Ilias Pliatsikas, director general Olympus Dairy Industry. Intinsa pe o suprafata de 25.000 mp, fabrica de la Halchiu beneficiaza de echipamente de ultima generatie pentru receptia si procesarea laptelui la nivel european, precum si pentru ambalarea produselor finite. Nivelul inalt de tehnologizare asigura Olympus un avantaj competitiv si garanteaza produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar, pastrand, in acelasi timp, valoarea nutritiva a acestora si gustul distinct. In 2012, Olympus a lansat, in premiera pentru piata locala, iaurtul grecesc cu fructe (cu capsuni, cu coacaze, cu rodie si zmeura), precum si iaurtul probiotic cu cereale si fructe (cu capsuni, cu prune si cu piersici).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2