190

Procesatori: piata inghetatei, dupa vara 2012

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit magazinprogresiv.ro, piata de inghetata, estimata la circa 130 de milioane de euro, ramane una dinamica si fragmentata, cu peste 40 de producatori locali, doi mari jucatori internationali si multe produse.

In ciuda eforturilor de marketing prin care producatorii au incercat sa-si promoveze produsele, producatorii nu au asistat la schimbari majore in vara anului 2012, vorbind mai degraba depsre o stagnare a pietei, in ciuda temperaturilor deosebit de rifdicate. Ar fi al doilea an consecutiv de stagnare, ceea ce nu ar fi un scenariu tocmai negativ, daca ne gandim ca in 2010, categoria a inregistrat o scadere de 20% in valoare si de 25% in volum in perioada mai-septembrie, comparativ cu acelasi interval de timp din 2009. In schimb, vara 2012 a fost bogata in lansari, dupa cum urmeaza: KUBO ICE CREAM COMPANY a pregatit un nou produs de tip family pack, respectiv extinderea gamei de torturi Obsession 1100 ml cu un nou sortiment: ciocolata cu menta. In segmentul impuls, compania are sase produse noi, toate in varianta pe bat: Lux fructe de padure cu glazura de ciocolata alba, Kubo cu vanilie si glazura de ciocolata si Kubo cu cacao si glazura de ciocolata, Kiss aroma de vanilie si cacao, Kiss aroma de iaurt si fructe de padure si Amicellino de capsuni. HAAGEN DAZS a venit in aceasta vara intr-un ambalaj nou, iar la capitolul lansari se concentreaza pe segmentul impuls propunand trei arome noi: fructe de padure, banane si mango. Toate aceste arome noi, pot fi regasite alaturi de clasica inghetata de capsuni intr-un multipack Fuit Variety, 4x100 ml. Si gama Secret Sensation, o combinatie de inghetata cremoasa cu un mijloc de sos fin, lansata anul trecut, se extinde cu un nou produs: Meringue&Raspberry Fondant. NESTLÉ a venit in intampinarea consumatorilor in aceastp vara cu 11 noutati: cinci in segmentul impuls (Best Classic, Top Gun Crispy Choc, Nirvana Creme Brule, Nirvana Cookies & Cream, Spiderman), trei pe segmentul de produse pentru acasa (Nirvana Creme Brule, Nirvana Cookies and Cream, Aloma Strawberry flavor of Chantilly) si trei pe segmentul multipack (Best Mini Collection, Best Mini Bars, Kit Kat Vanilla Cocoa). Dintre inovatiile pe care le aduc produsele mentionam conceptul Top Gun Crispy Choc – o spirala de ciocolata crocanta intre straturile de inghetata de vanilie si ciocolata. Tot ca noutate putem mentiona ca Nirvana, brandul nostru super premium, se poate gasi atat in format de impuls, cat si pentru acasa. Nu in ultimul rand, am relansat brandul Aloma intr-un nou ambalaj, mai tanar, mai modern, spune Cristian Doxan. UNILEVER a avut pe lista cu noutati Napoca Mini, in doua variante: Ciocco, inghetata cu lapte si cacao, acoperita cu glazura cu cacao, si Limonata, inghetata cu lapte si suc de lamaie. Brandul Napoca are si patru noi sortimente in segmentul produselor de luat acasa: Napoca Cacao, Napoca Capsune, Napoca Vanilie si Napoca Vanilie si Cacao. Tot sub brandul Napoca, compania lanseaza si prima inghetata parfait de pe piata, un produs cu un ambalaj unic, preparat din lapte proaspat si frisca, care poate fi taiat in felii si servit cu usurinta, spun reprezentantii companiei. Acestora li se mai adauga si sorbeturile Carte d’Or disponibile in trei variante: Carte d’Or Sorbet Orange, Carte d’Or Sorbet Strawberry si Carte d’Or Lemon Sorbet. Gama de inghetata se extinde cu Carte d’Or Caffe Latte, inghetata cu cafea si sos de ciocolata. Si pentru brandurile Big Milk si Magnum exita noutati - Big Milk Straciatella, inghetata cu lapte si cu bucatele de glazura cu aroma de ciocolata, si Magnum Infinity Chocolate, inghetata de ciocolata amaruie cu sos de ciocolata neagra si boabe speciale de cacao.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2