167
Compania a inregistrat in anul 2010 o cifra de afaceri de 476 milioane lei (pentru 2011 se va comunica ulterior), in crestere fata de anul precedent. In aceasta primavara, compania intra pe piata cu noutati in doua dintre cele mai cunoscute game ale sale: Activia si Nutriday. "Strategia noastra este sa oferim consumatorilor produse cat mai diversificate, prin produse inovative, echilibrate nutritional. Astfel, noul Activia se adreseaza femeilor moderne si dinamice, care isi doresc o gustare rapida, iar pentru copii am creat special o noua gama Nutriday Delicios, care combina gustul prajiturilor de casa cu cel al iaurtului", a spus Bogdan Ioachim, director comunicare, nutritie si stiinta Danone Romania. Din anul 2001, de la lansarea pe piata, Activia este cel mai diversificat produs din portofoliul Danone, incluzand astazi 22 de sortimente. Una din trei romance, conform unui studiu de piata GFK (iulie 2011), consuma Activia, care este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.(bursa.ro)