Stiri

521

Producătorii de pe Via Profi participă la primul reality show în social media din România

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Producătorii locali din România reuniți  sub platforma  Via Profi devin personaje centrale în probele Treasure Games in Banat, primul reality show derulat în social media, creat sub platforma Cronicari Digitali. 

Pe parcursul acestei săptămâni, opt concurenți au acceptat provocarea Treasure Games in Banat de a explora într-un mod inedit locurile speciale, dar și istoria și cultura Banatului. Prin intermediul conturilor personale de social media și al celor oficiale ale concursului, oricine poate urmări competitia  și, astfel, să descopere lucruri noi despre Banat și locuri de vizitat.

Încă din în primele trei zile  și-au făcut intrarea în concurs și producători locali prezenți pe platforma online „Via Profi” – proiect care reunește sub acest nume gusturile bune românești.

“Via Profi este drumul imaginar care leagă urbanul de rural și care deschide România gustului autentic. Este firesc ca Via Profi să fie parte din Treasure Games in Banat, un reality show care vrea să facă cunoscut tot ce are Banatul mai frumos și mai special.

Ne bucurăm să fim partenerii unui proiect care încurajează românii să privească spre ceea ce au mai bun și frumos și îi ajută să pornească într-o altfel de explorare a țării”, declară Gabriela Sîrbu, directorul de sustenabilitate al rețelei de retail și coordonatoarea proiectului Via Profi.

Luni, concurenții au descoperit ferma bio din satul Sintești, județul Timiș. Acasă la Marieta și Ovidiu Ionași, producători de alimente bio listați pe site-ul Via Profi, au aflat cum se copilesc roșiile; în „Raiul albinelor” au avut de pregătit o ramă de stup după ce au urmat lecțiile ad-hoc, iar la finalul vizitei, au căutat să identifice cât mai multe dintre soiurile de miere.

Pentru ca aventura să fie mai diversă, pe măsura ofertei generoase de pe Via Profi, concurenții Treasure Games in Banat au avut de scos cât mai rapid un pește din baltă, folosind instrumentele oferite de Ovidiu Ionași. Pe cât de distractivă s-a dovedit proba, pe atât de complexă a fost provocarea, iar spre bucuria celor care intră pe Via-Profi.ro pentru a descoperi gusturile bune, ei pot identifica producătorii listați și produsele lor delicioase și sănătoase din doar câteva clickuri, fără alte eforturi.

Mic-dejunul de la Margina a făcut comuna celebră în toată țara. În spatele bucatelor savuroase stă Emilia Popa, care  combină în bucătărie influențele ei slovace, cu cele bănățene și folosește ingrediente și produse din propria gospodărie, fiind listată și ea pe platforma Via Profi.

Experiența pe care  o oferă este unică și deloc întâmplător a ajuns să fie lăudată de toți cei care ajung să o descopere. Pentru concurenții Treasure Games in Banat provocarea a fost cu atât mai complicată, cu cât toți cei care aud de numele doamnei Popa se așteptă doar la ce-i mai bun.

Concurenții au avut de realizat, în două ore, un meniu complet pentru masa la care au fost invitați membri ai comunitatii locale. Între altele, au gătit cu ingrediente culese pe loc din grădină, au făcut pâine proaspătă și au avut de reprodus rețeta locală de brânză închegată cu oțet.

Cum s-au descurcat au arătat în stories și postări pe Instagram și Facebook, dar și mai bine se va putea vedea în seria video Treasure Games care are premiera pe YouTube în această toamnă.

Miercuri, două dintre probele de concurs s-au desfășurat la alți doi producătorii locali uniți de platforma dezvoltată de Profi.

How It's Made, în varianta Via Profi, s-a desfasurat la Alin Neamțu, cel mai mare crescător de porci Mangalița din Timiș. El deține la Ficătari o fermă cu 600 de capete și și-a dat doctoratul la Timișoara, cu tema creșterea rasei autohtone Mangalița.

El crește purceii, apoi îi valorifică în propriul magazin din Recaș, de unde vinde online carne și produse din carne în tot Banatul, dar și la București sau în Germania. Cel mai ușor îl găsiti pe site-ul Via Profi, de unde și concurenții i-au identificat adresa pentru a-i face o vizită și a experimenta cum se fac mezeluri meșteșugite cu mult suflet.

După-amiază, participanții au vizitat și cea mai modernă păstrăvărie din Timiș, construită cu atenție pentru calitate de către Alina și Marian Ardelean. Vizita  le-a adus participanților la singurul reality show în social media o misiune dificilă: să prindă păstrăvi din unul dintre cele șase bazine exterioare, să îi curețe și să învețe să-i prepare cât mai bine!

Pentru concurenți, showul continuă, la fel cum Via Profi continuă să adune producători noi din cât mai multe zone ale țării pentru a explora gustul bun din România.

Toată aventura Treasure Games în Banat poate fi văzută în timp real pe conturile de social media ale participanților, iar rezultatul final al competiției va fi dezvăluit în seria video care va fi lansată pe canalul de YouTube Treasure Games în această toamnă.

Echipa de producție va surprinde momente inedite din culise și le va distribui pe conturile de social media Treasure Games și Cronicari Digitali. Mai bine de 168 de ore de filmare vor fi transformate ulterior în episoadele care vor spune pe YouTube povestea competiției.

Participanții selectati pentru Treasure Games in Banat și care, prin comunitățile lor aduc în social media întreaga aventură, sunt Marius Chivu, Emilia Morariu, Alina Muntele, Ciprian Muntele, Silviu Barbul, Adrian Dan, Bogdan Buzuleac și Răzvan Moței. Show-ul Treasure Games in Banat este prezentat de Toader Păun, care oferă inclusiv detalii de culise prin intermediul unor jurnale transmise live online, la TV și radio.

Profi susține descoperirea și protejarea patrimoniului arhitectural

Unul dintre momentele speciale ale aventurii Treasure Games in Banat va fi întâlnirea concurenților cu participanții la un alt proiect de amploare dezvoltat de Cronicari Digitali. Timișoara devine locul în care, pe 15 iulie, se vor întâlni cei mai mulți creatori de conținut pentru a pune în centrul atenției, pe Instagram, Facebook, Tik-Tok, YouTube, în presă și blogosferă patrimoniul arhitectural și cultural al orașului.

Timișoara, cu cele peste 14.000 de clădiri istorice ale sale, va fi promovată prin conținut original, în imagini și povești cu și despre patrimoniul arhitectural, cu ajutorul jurnaliștilor și al creatorilor de conținut.

Pe parcursul zilei, participanții vor parcurge un traseu ghidat prin Timișoara, dar și prin localități din județul Timiș, oferind obiectivelor arhitecturale vizibilitate în mediul online. La Heritage Instameet „Meet me in Timișoara!” sunt așteptați să ia parte peste 140 de creatori de conținut.

La final, toți se vor întâlni în parcul Iulius Gardens (Family Plaza) din Iulius Town Timișoara pentru un Heritage Cocktail Party, ocazie cu care vor face cunoștință cu autoritățile și reprezentanții culturali locali și regionali.

Participanții la Treasure Games in Banat vor avea astfel ocazia unui moment de relaxare înainte de marea finală și de a afla cine câștigă a doua ediție a primului reality show în social media din România.

În cadrul evenimentului, Profi, retailer cu suflet românesc și care activează exclusiv în România, va oferi premii atât  sub forma unui voucher în valoare de 4.000 lei, pentru o vacanță la Casa Ardeleană (păstrăvaria din Via Profi), câtr și vouchere de cumpărături în magazinele Profi, vouchere  ce vor reveni participanților la Heritage Instameet „Meet me in Timișoara!” care pe parcursul zilei au surprins cel mai bine patrimoniul architectural,  făcându-le și altora poftă să-l descopere și mai ales să îl protejeze.

Cu 28.000 de angajați în rețeaua sa de 1.654 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care în fiecare zi își fac cumpărăturile în aceste magazine.

Mai bine de 94% din  produsele rețelei provin de la furnizori din România. Cifra sa de afaceri, de 11,7 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2