Așa cum v-am obișnuit, vă prezentăm cele mai noi lansări de produse pe plan mondial. Prima jumătate a anului 2020 a adus multe noutăți pe piața internațională a laptelui și lactatelor, semn că, în ciuda dificultăților legate de criza sanitară sau, poate tocmai de aceea, procesatorii caută să capteze tot mai mult atenția consumatorilor pentru produsele lor. Iată, deci, o trecere în revistă a celor mai noi lansări din prima jumătate de an, de pe piața internațională a lactatelor.
Untul Anchor are o nouă etichetă
O campanie de 4,5 milioane de lire sterline a fost demarată ca urmare a rebranduirii celui mai bine vândut unt din Marea Britanie, Anchor. Începând cu luna iulie, un design actualizat al siglei și al simbolului Anchor apar acum pe ambalaj, alături de referințe la capacitățile de producție Westbury-Arla, din Wiltshire, unde se fabrică acest produs. Gareth Turner, directorul categoriei BSM-Arla Foods UK, a declarat pentru Dairy Industries: ”Știm că toți consumatorii vor să știe de unde provin produsele pe care le cumpără, deci, credem că este important să subliniem faptul că untul Anchor este fabricat în Wiltshire, fiind mândri pe ambalajul nostru”.
Arla Foods repoziționează laptele organic
Arla Foods își repoziționează marca Arla Organic Farm Milk, pentru a-și evidenția acreditările în fața consumatorilor. În urma lansării de succes a brandului companiei de produse lactate, Arla își redenumește laptele organic Arla Organic Free Milk, apelând la un nou design pentru etichetele ecologice de lapte. Compania susține că vacile care produc laptele pentru gama Arla Organic Free Milk sunt crescute în aer liber, în medie, 200 de zile pe an. Tomas Pietrangeli, directorul general al Arla Foods UK, a declarat că există un spațiu semnificativ pentru a crește categoria de lapte ecologic și pentru a face acest produs mai accesibil consumatorilor. El a adăugat că noua campanie de publicitate va încuraja consumatorii să treacă de la laptele standard, la lapte organic. Arla Organic Free Milk se prezintă în formate de lapte semi-degresat și integral, de 2 litri, fiind disponibile în magazinele Tesco, Asda, Morrisons și Sainsbury.
Continente își extinde gama de iaurturi
În Portugalia, Continente și-a extins gama de produse lactate cu 15 sortimente de iaurt lichid, deserturi și două sortimente de marcă proprie. Iaurturile sunt produse cu lapte portughez 100%. Sortimentele sunt: Prăjitură de brânză cu căpșuni; Banană; Pepene galben și pepene verde; Măr și cocos; Căpșuni și banane; Mango; Stracciatella; Măceșe; Fructe tropicale, fiind deja disponibile în lanțul magazinelor Continente, la care s-au adăugat două ediții limitate de vară: Lime Lemon și Mint de ananas. Produsele au, de asemenea, un capac nou, cu înfiletare. Iaurturile sunt disponibile în toate magazinele Continente, Modelo Continente și Continente Bom Dia, precum și la Continente online. Un pachet de patruzeci de iaurturi de 160 gr. se vinde pentru 1,32 de euro.
Noutăți și în Japonia
La începutul lunii, în Japonia a fost lansată gama de iaurturi Na Ura. Iaurturile pasteurizate cu durată lungă de viață provin din variantele Apple-Banana și Pear-Vanilla. Produsele companiei Kikkoman se adaugă gamei ”Kikkoman lapte de soia” și găluștelor cu lapte ”Mitarashi”, vândute în cutii de carton de 200 ml. Iaurtul conține 142 kcal per cutie (200 ml), și 3,8 g fibră dietetică, find vândut în Japonia cu un preț recomandat de vânzare cu amănuntul de 0,80 dolari (excluzând impozitul pe vânzări). Dar, Kikkoman, în colaborare cu olandezii de la NIZO, vor lansa și ”Kikkoman Almond Rich Original”, un mixt de lapte de vacă și lapte de migdale, și ”Kikkoman Almond Rich Sugar Free”, dietetic. Ambele produse conțin 10,3 mg vitamina E, pe 200 ml.
Primo-News Zeeland dezvoltă produse pe bază de înghețată
În Noua Zeelandă, Primo a lansat două băuturi pe bază de înghețată cu aromă de înghețată, în parteneriat cu compania locală de înghețată Tip Top. Cele două arome sunt ”Ment Choc Chip” și ”Hokey Pokey”.
Isle of Wight Cheese-UK a lansat o nouă brânză albastră.
”Blue Slipper” este o brânză moale albastră pasteurizată, naturală, despre care compania afirmă că este o versiune mai moale a lui Isle of Wight Blue, fără vene.
Numită după argila albastră de gault, găsită pe insula Wight, brânza este un lot de test care va fi lansată oficial în 2018. Tocmai de aceea, anunțul a fost făcut doar pe Facebook.
Organic Valley a introdus o nouă smântână dulce
Organic Valley a introdus smântâna dulce drept cea mai nouă aromă a gamei de lactate organice lansată anul trecut, gamă care include, de asemenea, arome simple, de alune și vanilie franceză. Noua smântână este fabricată din patru ingrediente: smântână și lapte provenit de la vaci crescute fără OMG-uri și antibiotice, zahăr din trestie neagră și vanilie.
Fairlife extinde portofoliul de băuturi fără lactoză
Compania de sănătate și wellness, Fairlife, a lansat laptele ultra-filtrat SuperKids și laptele ultra-filtrat SuperKids cu 125 mg DHA Omega-3 pe porție, 12 g de proteine, 35% din valoarea zilnică a calciului și fără lactoză. Fairlife SuperKids- lapte ultra-filtrat este disponibil într-o sticlă de 300 gr.