Producatorul de lactate Albalact Alba-Iulia, al treilea mare jucator din industrie, a afisat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri de 307,9 mil. lei, in crestere cu 25% fata de aceeasi perioada din 2012, in timp ce profitul aproape s-a dublat. Profitul companiei in primele noua luni a fost de 5,42 mil. lei. Printre produsele lansate anul acesta se numara Raraul MBS – mamaliguta cu branza de vaci si smantana, Zuzu Bifidus Snack si Fruzu. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. Albalact detine si pachetul majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul. In prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29.5% in valoare, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu o cota de piata de 21.1% in valoare, in septembrie 2013.(Mai multe, pe www.wall-street.com)