261
La solicitarea Comisiei Europene, APIA aduce la cunoștinţă organizarea la 30 ianuarie 2020 a unei zile de informare privind apelul pentru depunerea propunerilor de programe, destinată potenţialilor beneficiari ai programelor de informare și promovare a produselor agricole, eveniment denumit generic INFO DAY. Locaţie: Albert Borschette Congress Center, Rue Froissart 36, 1040 BrusselsInterval orar: 8:15-17:00 Participanţii se vor înscrie online, până la 26 ianuarie 2020, prin intermediul următorului link: https://scic.ec.europa.eu/ew/register/dgscic/Info_Day_on_the_Calls_for_Proposals_2020_30_January_Brussels/e/lk/g/11680/k/ Potrivit agendei, se vor prezenta următoarele: - Politica de promovare: provocări viitoare- Programul Anual de Lucru (AWP) 2020 şi Cererile de propuneri- Iniţiativele proprii ale Comisiei- Repere din proiectele finalizate 2016-2019 privind obiectivele, rezultatele și impactul acestora. Prezentări ale beneficiarilor cu privire la beneficiile participării la politica de promovare a Uniunii Europene- De ce să aplici și cum să ai succes cu aplicaţia ta, evitând greșelile cele mai frecvente. Oportunităţi, sfaturi practice și lecţii învăţate- Dezvoltarea cu succes a campaniilor de marketing: aveţi o idee, găsiţi un partener și construiţi o strategie convingătoare- Analiza de piaţă- Dilemă: impact economic și/sau conștientizare? Cum se demonstrează rezultatele unei campanii de promovare.De reţinut: - Înregistrarea la acest eveniment este obligatorie prin utilizarea link-ului de mai sus.- Nu se vor face înregistrări la faţa locului. - Toate discuţiile se derulează în limba engleză.- Costurile de participare (călătorie și cazare) sunt exclusiv în sarcina participanţilor.- În vederea programării de întâlniri individuale, participanţii la sesiunea de discuţii libere sunt invitaţi să creeze profilurile propriilor organizaţii.Vă invităm să participaţi la această reuniune, întrucât se pot clarifica în mod direct cu experţii UE toate aspectele de interes pentru depunerea unei propuneri de program de informare și promovare a produselor agricole pe piaţa internă şi în ţări terţe. De asemenea, este foarte utilă oportunitatea de a contacta direct atât potenţiali parteneri de programe cât și potenţiale organisme de punere în aplicare a programelor.