Stiri

191

Rabobank a publicat Top 20 Dairy 2019

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Nestlé, Lactalis și Danone continuă să conducă industria mondială a produselor lactate, dar putem observa câteva modificări în viitor, potrivit unei noi analize a lui Rabobank.   O privire asupra celor mai mari conglomerate lactate din lume reflectă starea industriei și ce urmează. Raportul anual anual Top Dairy Top 20 al Rabobank a menționat în special modul în care fuziunile și achizițiile de anul trecut modelează piața mai largă.   Nestlé a ocupat din nou primul loc, susținut de creșterea organică provenită din activitățile sale de nutriție pentru sugari, mai degrabă, decât de marile sale afaceri cu lapte și înghețată. Lactalis este un secundant apropiat, iar Danone se plasează pe locul trei.   Fonterra s-a mutat pe locul patru după achiziționarea pachetului rămas al uzinei Darnum FMI din Australia. FrieslandCampina s-a ridicat până la a cincea poziție, datorită investițiilor din Olanda, SUA și Spania, potrivit Rabobank. American Farmers au căzut de la al patrulea loc la al șaselea, iar Yili a depășit Saputo, trecând pe locul opt, cu vânzări în creștere cu 13,4% în dolari americani.   Saskia van Battum, analist al produselor lactate, a declarat: „Primii trei au rămas aceiași, deși decalajul dintre numerele unu și doi continuă să se restrângă. Pentru al treilea an consecutiv, nu există noi participanți în listă, din cauza lipsei de oferte ”elefant” în ultimele 18 luni, dar au avut loc unele remanieri. "   În general, a existat o creștere cu 2,5% față de anul, față de 7,2% în anul precedent. Cu toate acestea, cifra de afaceri combinată din primii zece a crescut și a fost de aproape 150 miliarde de dolari.   Rabobank a menționat prețurile mai scăzute ale mărfurilor, condițiile meteorologice nefavorabile în regiunile-export cheie, un puternic dolar american și schimbări valutare ca motiv al cifrei de afaceri combinate a companiilor de top listate.   Dintre primele 20, 19 companii au fost implicate în peste 75 de fuziuni, achiziții, joint-venture și alianțe sau cedări strategice. Rabobank a menționat că în total 111 oferte au avut loc în lactate în 2018, în scădere de la 127 în 2017.   De la mijlocul anului 2019, au existat deja 85 de oferte lactate, dar niciuna dintre ofertele recente nu a fost „un adevărat schimbător de jocuri”, potrivit Rabobank.   „Ne așteptăm să vedem o creștere suplimentară în urma achizițiilor, cu o schimbare mult așteptată în primii trei ai clasamentului global. Cu toate acestea, o creștere economică mai lentă în China și o recesiune viitoare (SUA) vor împiedica probabil creșterea organică ”, se arată în raport.   Produsele lactate combat, de asemenea, tensiunile comerciale dintre SUA, UE, Mexic și China, precum și se ocupă de Brexit și de „creșterea constrângerilor de mediu” din întreaga lume. Iată mai jos clasamentul complet:  

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2