Radu Timiş, unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria alimentară, a pus bazele procesatorului de carne Cris-Tim acum circa 25 de ani şi spune că deşi a primit oferte de vânzare, nu vrea să facă acest lucru, vrea să îl lase moştenire copiilor săi. „Cris-Tim este o firmă de familie, pe care am creat-o pentru a fi dată mai departe. Noi (eu şi soţia mea - n.red.) avem patru băieţi şi doi dintre ei sunt deja implicaţi în business“, a spus Radu Timiş. Antreprenorul mai spune că puterea brandului l-a învăţat că poate exista şi mâine şi peste 100 de ani. Cheia este să fie perceput ca un brand de încredere, pentru ca apoi să se facă în permanenţă investiţii în oameni, în tehnologii şi în produse. „Au fost doi jucători foarte mari care au venit să ne cumpere, însă noi, când am construit compania, am zis că va fi pentru 100 de ani. Ne păstrăm această cale şi vrem să rămânem lideri pe piaţă.“ Afacerile Cris-Tim, prezent pe mai multe segmente de piaţă, depăşesc la nivel de grup pragul de 100 de milioane de euro, potrivit calculelor ZF pe baza datelor transmise de antreprenor. Numărul de salariaţi sare la rândul lui de 2.000. „De-a lungul timpului, ne-am diversificat producţia, am intrat în zona lactatelor, de anul viitor vom intra în zona vinurilor, cu brandul Casa Timiş“, a declarat proprietarul grupului de firme Cris-Tim, citat de Ziarul financiar.