Ieri, a avut loc conferinţa ZF Branduri româneşti, la care a participat și președintele ARC, domnul Radu Timiș, și care a reunit unii dintre cei mai puternici antreprenori locali şi executivi care au pe mână bugete de milioane de euro pentru dezvoltarea şi promovarea unor mărci autohtone. Invitaţii au discutat despre posibilitatea extinderii afacerilor peste graniţele ţării şi despre oportunitatea transformării unor branduri româneşti în nume internaţionale. Alte teme de discuţie au fost necesitatea investiţiilor în promovare, apetenţa consumatorilor pentru mărci româneşti şi lupta brandurilor locale cu cele internaţionale. În acest context, Radu Timiş, proprietarul Cris-Tim, a spus că el a încercat mereu să se ajute singur. „Dacă nu era influenţa politicului, antreprenoriatul românesc era mult mai departe. Cris-Tim n-a făcut niciodată politică, n-a vândut niciodată ceva legat cu statul. Problema este de încredere. Eu am mers pe principiul ajută-te singur. Dacă ar fi să mă uit în urmă şi să spun ce m-a învătat brandul, aş afirma că îţi dă siguranţa că vei exista şi maine şi peste 100 de ani.“