(Comunicat) Dupa ce mulți ani de zile a fost trend setter pe piața evenimentelor de business din România, Raluca Voivozeanu este, de la începutul anului 2015, fondatoarea PRIAevents, propriul brand de evenimente. “Și de-a lungul acestui an de antreprenoriat rezultatele au fost pe măsura așteptărilor clienților noștri, care au apelat cu încerdere la expertiza noastră în organizarea evenimentelor, PR, marketing – un mix care s-a dovedit a avea rezultate excelente” a declarat Raluca Voivozeanu, fondatorul PRIAevents. “Spre exemplu, la PRIAevents, în 2015, au fost prezenți în medie, 150 participanți per eveniment, iar pentru fiecare eveniment am avut reflectare maximă în mass-media, dar și cei mai importanți lectori. Clienții noștri ne-au spus că, și în această formulă de antreprenoriat, au vazut că au fost atinse obiectivele, iar calitatea a fost cea mai bună”, a mai adăugat Raluca Voivozeanu. Aducem informaţiile de ultimă oră şi urmărim trend-urile în business astfel încât evenimentul dvs. să fie unul de succes. Dezbatem cele mai fierbinţi teme, aducem cei mai importanţi speakeri, reunim în audienţă participanţi care corespund cu target-ul dvs. Cu o experienţă de peste 10 ani în organizarea evenimentelor premium pentru zona de business, echipa PRIAevents găseşte mereu cele mai bune metode pentru a vă garanta ROI şi pentru a concepe un eveniment special pentru dvs. Fie că doriţi ca evenimentul să aibă loc în Bucureşti sau în alte oraşe din ţară, PRIAevents vă poate recomanda şi propune cel mai inovativ şi cel mai potrivit eveniment pentru tipul dvs. de business. Fiecare eveniment are un project manager special destinat care cunoaşte foarte bine industria şi are grijă de fiecare detaliu. Experienţa, abilităţile, viziunea creativă şi orientarea noastră spre ROI pentru fiecare partener ne califică a fi alegerea potrivită pentru evenimentele de succes. “Datorită faptului ca avem rolul de experți și consultanți pentru fiecare proiect, clienții noștri imi solicită de foarte multe ori evenimente de tip taylor-made”, ne-a mai spus Raluca Voivozeanu. Echipa PRIAevents este o echipă puternică, orientată spre business, organizează de peste un deceniu evenimente cu acurateţe şi pasiune. Membrii echipei au creat - de la idee la implementare - peste 250 de evenimente cu peste 1500 de speakeri și cu peste 20 000 de participanți, per total. PRIAevents are epertiză în organizarea și conceptualizarea evenimentelor în toate segmentele de business. Agricultura a jucat un rol important pentru noi anul acesta. De aceea, conferința PRIA Agriculture a fost cel mai important eveniment al toamnei pentru agricultură și a reprezentat o reală platformă de dezbatere între autorități, fermieri, procesatori, marii retaileri și alte companii care își desfășoară activitatea în acest sector. De asemenea, echipa îmbină extrem de bine evenimentele cu acțiuni de PR și marketing pentru clienții săi. „Potrivit estimărilor nostre, evenimentele joacă un rol important și anul viitor, fiind esențiale pentru comunicarea cu target-ul țintă”, apreciază Raluca Voivozeanu. „Și în 2016 ne vom concentra pe evenimentele dedicate agriculturii, avand 2 ediții PRIA Agriculture în primavara și toamnă 2016, incluzând serviciile de comunicare și marketing pentru clienții noștri. Așadar, nu uita să solicitați un calendar pentru evenimetele PRIA din 2016, în caz ca nu l-ați primit deja”, a mai adăugat Voivozeanu.