199

Razvan Orbulescu-FrieslandCampina: Consumul de lactate din România e extrem de scăzut

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Într-un interviu acordat site-ului Iqads.ro, Razvan Orbulescu, Marketing Director, FrieslandCampina Romania, a declarat că ”Romanii consuma produse lactate decat faceau inainte, lucru care trebuie sa ne puna pe ganduri, nu doar pe noi, ci pe toti jucatorii din industrie. Iar consumul in Romania este oricum la un nivel scazut, cam pe ultimele locuri in Europa. Imaginati-va ca un roman consuma lapte, in medie, o data la 9 zile. Asta e nivelul de frecventa de care vorbim la un consum per capita de 20l lapte/an, de 2-3 ori mai putin decat media europeana. Branza se consuma chiar si mai rar, o data la 30 de zile.” Tocmai de aceea, Napolact a început încă de anul trecut o complexă campanie de marketing și repoziționare, menită să revitalizeze marca, mizând pe calitatea produselor: ”Vreau sa spun insa ca nu e o campanie de rebranding, ci una complexa care continua pozitionarea anterioara. E mai complexa decat de obicei pentru ca nu e doar o campanie de comunicare ATL, avand o componenta importanta la nivel de ambalaj si, mai mult de cat atat, una si mai importanta la nivel de  produs, prin lansarea unor sortimente noi.” (Mai multe, pe www.iqads.ro; Foto: Iaa.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2