212

Reorganizarea firmei Schwälbchen

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cooperarea pentru laptele UHT, iaurt și serviciile de transport între firma germană de lactate Schwälbchen și multinaționala Arla-MUH a continuat și după ce MUH și Arla și-au unit forțele spre sfârșitul anului trecut. Acestă afacere sprijină firma Schwälbchen pe timpul acțiunii sale de reorganizare 2012/13 de a crește eficiența afacerii. Eforturile mari au redus cifra de afaceri în 2012 cu 3,7%, până la € 109.5 milioane, arată rapoartele Schwälbchen, după cum informează Dairy Industries. Adaptările privind capacitatea au redus cantitatea de lapte procesat cu 17,6%, până la 147,600,000 kg. Sectorul de catering pentru lactate și de aprovizionare a continuat să funcționeze bine și a impulsionat venitul total al grupului cu 3,4%, atingând puțin peste 204 € milioane de euro. Cu toate acestea, compania spune că este nevoie de o concentrare mai mare pe produsele care au plus valoare, inclusiv cel mai bine vândut produs, cafeaua cu lapte Caffreddo. Veniturile Caffreddo din vânzări au crescut cu 11% între 2010 și 2011, dar raportul din 2012 indică faptul că vânzările reflectă acum recesiunea generală a laptelui. Băuturile lactate cu cafea din toate fabricile de produse lactate din Europa au in medie o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 10%  în ultimii ani, unde veniturile din 2011 la acest tip de băutură au fost de 95% mai mari decât în ​​2005, arată un studiu de piață al Nielsen.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2