209

Retail: carrefour schimba reteta la sana

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit brandprivat.ro, odata cu schimbarea brandului la sana, va fi schimbata si reteta.

Inlocuirea brandului No1 cu brandul Carrefour Discount a dus la disparitia unor articole sau a unor producatori. In acelasi timp, in sortimentatia Carrefour au aparut articole noi provenite fie productie autohtona fie din import. Schimbarea de brand, incadrata in strategia de grup a retailerului, a prilejuit insa pentru piata romaneasca si ajustarea unor retete. O situatie aparte regasim la reteta produsului sana. Recent relansata sub brandulCarrefour Discount, aceasta a fost modificata desi producatorul a ramas acelasi. In vechea formula, sub brandul No1, articolul propunea o reteta de sana cu un procent de doar 2% grasime. O incadrare sub standardele legale, care prevad pentru produs un procent minim de grasime de 3,6%. Plasata sub brandul Carrefour Discount noua reteta de sana propune practic un produs nou, care, cu cele 3,6 procente de grasime ale sale se incadreaza perfect in normele legale. Articolul beneficiaza totodata de un ambalaj nou, aerisit dar si de un design schimbat. Din pacate nu putem sa nu remarcam cu tristete disparitia de pe acesta a tricolorului national care evidentia, pana mai ieri, provenienta romaneasca a produsului. In scurta sa prezenta pe rafturile magazinelor Carrefour, chiar daca reteta sa nu se incadra in normele legale, Sana No1 a facut obiectul unei interesante promotii incrucisate alaturi de brandul tractor al Unilever, Rama. Mecanismul promotiei propunea consumatorilor, la cumpararea ambelor produse, o reducere promotionala de 10% fata de pretul de raft al articolelor luate separat.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2