Daca cele mai multe magazine Kaufland aveau o galerie comercial mica, de aproximativ 1.000 de metri patrati, suprafata de vanzare inchiriata centrul comercial de la intersectia Strazii Racari cu Soseaua Mihai Bravu este de peste 5.500 de metri patrati, in conditiile in care suprafata hypermarketului Kaufland este de 7.000 de metri patrati. Pana la sfarsitul anului,operatorul de hypermarketuri ar mai putea deschide alte magazine in orase precum Pascani, Falticeni, Iasi, Navodari sau Calarasi. Parte a grupului german de retail Schwarz, Kaufland Romania este cea mai mare companie de retail in functie de cifra de afaceri. Anul trecut, Kaufland Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 5,58 miliarde de lei (1,32 miliarde euro), in crestere cu aproape 20% fata de 2010. Compania este si cel mai important angajator din retail, cu un numar mediu de 10.500 de angajati in 2011 si detine reteaua de magazine cu cea mai extinsa suprafata de vanzare din Romania (peste 400.000 de metri patrati). La nivel european, Kaufland a avut vanzari de 18 miliarde de euro in ultimul an cu cele peste 1.000 de hypermarketuri din Germania, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria si Croatia.