Romanii se uita dupa lactate produse in Romania. De exemplu, consumatorii locali nu se duc asa mult in directia lactatelor de import. Este adevarat, insa, ca sunt si cateva produse care s-au strecurat si au devenit traditie deja. Pentru romani, conteaza ca produsul si gustul sa fie traditional romanesc chiar daca firma a ajuns sa aiba actionari straini acum. Pe partea de produse lactate, in ultima vreme se segmenteaza piata. O parte din clienti se orienteaza spre produsele de calitate, spre varful piramidei, iar cealalta merge pe ieftin si nu se uita ce contine produsul respectiv. Cred ca rolul nostru ca retailer este sa si incercam sa educam populatia si sa atragem atentia asupra componentelor. Suntem datori sa vindem orice pentru toate buzunarele. Pe de alta parte, de exemplu noi la Billa, facem o selectie foarte riguroasa legata de ingredientele continute de produse. Este o responsabilitate mare pe care nu doar noi, ci si producatorii o avem. Am constatat ca sunt mult mai incantati clientii care isi regasesc produsul pe care il cunosc de pe piata lor locala de ceva vreme. Mai ales daca produsele respective n-au avut probleme vis-à-vis de calitate, sau de igiena. Se cauta produsele si marcile serioase.