Cu 44 de magazine proprii in judetul Valcea, reteaua de retail Anabella a reevaluat in 2013 oportunitatile oferite de marca proprie cu acelasi nume si a hotarat sa revitalizeze intregul concept. La 10 ani de la lansarea primului produs marca proprie pe rafturile magazinelor sale, compania a decis sa dea un nume nou intregului portofoliu - Anabella Zilnic – dar si o noua infatisare, noteaza Modern Buyer. Strategia de brand, naming-ul si design-ul de ambalaj este realizat de compania de servicii integrate de design si consultanta strategica de brand, BrandFusion. “Am cautat un nume care sa acopere intreg portofoliul multicategory al brandului si sa fie relevant pentru pozitionarea de pret a produselor si pentru consumator. Sunt produse accesibile, de baza, care suplinesc nevoile zilnice. De aici si numele Annabella Zilnic. Un nume simplu, clar, deloc sofisticat. Consumatorul intelege imediat ce ii ofera brandul. Am introdus si un cuvant descriptor langa numele Annabella, pentru a lasa posibilitatea extinderii portofoliului si cu alte private labels. Annabella a ramas parte din noul nume de brand, pentru ca retailul are multi clienti loiali care cumpara produsele semnate de acesta”, explica oficialii BrandFusion. In ceea ce priveste conceptul pentru design-ul noilor ambalaje, acesta porneste de la ideea de basic, produse fundamentale pentru traiul de zi cu zi. Designul are la baza alfabetul. Fiecare produs are pe ambalaj prima litera a cuvantului cheie care il defineste. (Mai multe, pe www.modernbuyer.ro)