Imediat dupa vanzarea Petromidia catre kazahii de la KazMunaiGaz in 2008, omul de afaceri Dinu Patriciu, considerat atunci cel mai bogat om din Romania, a investit masiv in retail si mass-media iar brandurile sale Mic.ro si Adevarul Holding au avut o expansiune furibunda. Dupa numai cativa ani de impanzire a tarii cu asa-zisele "bacanii", Mic.ro precum si reteaua Minimax si Macro aratau ca alimentarele de dinainte de 1990. Furnizorii au ramas neplatiti mai mult de 90 de zile iar procesele declansate impotriva Mercadia Holland, firma din Olanda care opereaza Mic.ro, si companiei autohtone care opereaza Minimax si Macro s-au inmultit cu zecile. Managerii lui Patriciu sunt doi oameni de incredere ai sai, Dan Ionescu si Dorin Gherman, fosti directori la Petromidia, informeaza Financiarul. Mentionam ca omul de afaceri Dinu Patriciu a declarat recent ca va reorganiza reteaua de magazine, pe piata circuland informatii potrivit carora, un grup de investitori americani au cumparat 49 % din actiunile Mic.ro