Campania a debutat la începutul lunii februarie, cu faza de teasing, în care trei persoanje memorabile, întruchipând trei culturi gastronomice diferite - cea italiană, arabă și indiană – rețin atenția și stârnesc curiozitatea printr-o serie de mesaje care fac referire la specialitățile tradiționale preferate. În doua parte a campaniei, personajele dezvăluie că au descoperit că, în România, produsele Cris-Tim sunt specialitatea preferată a românilor. Mesajul este completat de motivele care fac din produsele Cris-Tim mâncarea favorită pentru milioane de clienți. Prin intermediul celor două componente majore ale campaniei - TV și on-line (www.romaniiprefera.ro) – românilor li se dezvăluie întreg procesul care stă în spatele realizării celor peste 150 de tipuri de produse care sunt puse zilnic pe masa lor. Astfel, sunt prezentate detalii de diferențiere a procesului de producție: de la alegerea materiei prime (carnea de calitate certificată și mirodeniile obținute din surse vegetale), la realizarea și testarea rețetelor în laboratoarele proprii. De asemenea, campania aduce în prim-plan, atât inovațiile permanente ale companiei (cum ar fi tehnologia de conservare naturală prin înaltă presiune, parte din cea mai modernă fabrică din România), cât si grija continuă care duce la dezvoltarea și susținerea în piață a unor produse de calitate, echilibrate nutrițional, și care pot face parte din meniul oricărui român. Acestă campanie face parte din strategia companiei Cris-Tim de a construi și susține în permanență o comunicare directă și transparentă cu consumatorii și de a-i informa astfel încât să poată alege în cunostință de cauză produsele care susțin o calitate crescută a vieții. Rigurozitatea unei siguranțe alimentare de top, descrisă printr-un procedeu unic în Europa – conservare îndelungată prin înaltă presiune, precum și o distribuție rapidă a produselor Cris-Tim, au pus în milioane de farfurii din România produse de calitate excepțională. Tocmai de aceea, ”Românii preferă Cris-Tim”.