“Campaniile eficiente care s-au derulat in 2012 au fost cele care au incercat sa aduca consumatorul la un raft plicitisitor”, a declarat Adina Dobre, Modern Trade Manager, Danone Romania, in cadrul Trade Marketing Congress, eveniment ce a avut loc ieri, in Bucuresti, eveniment relatat de Revista Piața. Adina Dobre a afirmat ca din 100 de persoane, doar 14 cumpara produse lactate. De aceea, provocarea a fost: “ce pui in jurul promotiei?”, ajungandu-se asftfel la construirea unor standuri speciale. De asemenea, s-a pus accent si pe principiul versatilitatii, asociind iaurtului diverse produse, cum ar fi cerealele, biscuitii etc. sau anumite diete. “Anul acesta incercam sa comunicam oamenilor ca un iaurt consumat pe zi poate fi benefic sanatatii. Vorbim de o campanie in beneficiul consumului de iaurt si nu al companiei sau al vreunui brand Danone. Cu siguranta ca brandul Activia este important pentru companiei si ca are nevoie de sustinere din partea noastra. Pot spune ca luna ianuarie a acestui an a fost o luna cu record de vanzari pentru Activia”, a adaugat reprezentanta companiei Danone. Adina Dobre a reamintit de campania de activare a brandului Activia – “Fa-i burtica sa danseze!”, care s-a incheiat la mijlocul lunii februarie, prin intermediul careia participantele puteau castiga o rochie semnata Rhea Costa. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)