S-a încheiat campania CSR Fapte bune făcute profi în cadrul căreia șase ONGuri și-au mobilizat susținătorii pentru a-și adjudeca o parte cât mai mare din cei 1.500.000 lei dăruiți de Profi. Proiectele acestor organizații privesc domeniile educație, sănătate, mediu, cultură și social.
“Din 2011, magazinele Profi contribuie constant la mai binele comunităților din jurul lor prin campanii care ne propunem să răspundă cât mai bine nevoilor din societate,” a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.
“Felicit ONGurile participante pentru felul în care cunosc problemele oamenilor și ajută la atenuarea lor, acum și cu ajutorul contribuției noastre.”
În urma numărării punctelor pe care clienții le-au direcționat către fiecare proiect votând la infochioscurile din magazine sau accesând de acasa site-ul Profi dedicat acestui proiect, a rezultat urmatorul clasament:
“Acest rezultat al campaniei Fapte bune făcute profi ne onorează și ne responsabilizează în același timp,” a declarat Alexandra Timar, Președintele asociatiei Îngeri pentru Suflete. “Mii de oameni au dorit să sprijine copiii din medii defavorizate să meargă la școală, să aibă un viitor mai bun.
Le mulțumim din suflet pentru încrederea acordată. Mulțumim Profi România pentru acest sprijin uriaș care face posibil ca 10.000 de copii din mediile defavorizate ale României să poată merge la școală beneficiind de un suport complet. Totodată, felicitari tuturor proiectelor participante la campanie. Educând o generație schimbi viitorul țării.”
Cu aproape 1500 de magazine în 681 de localități și peste 25,000 de angajați, Profi este nu doar retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, dar și cel mai mare angajator privat.