Vascar Vaslui, producătorul mezelurilor şi conservelor din gama „Moldova în Bucate“, a înregistrat un avans de 14% al cifrei de afaceri în primele şase luni ale anului comparativ cu perioada similară a anului trecut. Compania nu a precizat valoarea cifrei de afaceri. Potrivit companiei, cea mai importantă evoluţie a fost înregistrată pe segmentul preparatelor din carne, unde vânzările au crescut cu 24% în perioada menţionată, faţă de primul semestru al anului trecut şi o creştere în volum de 26%. „Extinderea distribuţiei în Bucureşti, prin creşterea semnificativă a numărului de magazine tradiţionale partenere, şi dezvoltarea reţelei de IKA susţin obiectivul nostru strategic de a deveni un brand naţional preferat de toţi românii, indiferent de regiunea de unde provin“, spune Vlad Ciuburciu, director de marketing Vascar. Compania avea la finalul anului trecut o cotă de piaţă de 3% în categoria mezelurilor, 4% în categoria pateu şi 6,4% în categoria de mâncare şi carne la conservă. Vascar a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 61,2 mil. lei, faţă de 59,3 mi. lei în anul anterior.