Acum 25 de ani, cand a inceput povestea compnaniei Safir, nimeni nu isi imagina cat de repede vor evolua lucrurile. Iar aici ne referim si la activitatile desfasurate de catre echipa plina de viata, dar si la incredibila viteza cu care s-a schimbat lumea. Noi tehnologii au aparut, noi moduri si canale de promovare, noi oameni s-au adaugat echipei. Mereu in pas cu vremurile, flexibili si entuziasti in descoperirea de lucruri noi, in 2005, echipei Safir i se alatura marca de pui Deliciosul de Vaslui. Inca de la inceput, acesta se distinge de ceea ce exista deja la raft, atat prin proprietatile gustative, cat si prin imaginea sociabila si jucausa, informează Iqads. Prima retea de socializare in care Deliciosul de Vaslui a fost activ era si este una offline, formata din oamenii plini de viata din Safir. Aici, Deliciosul are peste 500 de prieteni. Firma Artvertising creeaza strategia editoriala pentru pagina de Facebook Deliciosul de Vaslui, urmarind obiective clare, diferentierea brandului fata de paginile principalilor concurenti, optimizarea bugetului de promovare online si managementul conversatiei. In 2012, Deliciosul de Vaslui devine activ pe Facebook, iar ceea ce urmeaza poate fi vazut deja pe pagina lui. Celor peste 500 de prieteni de acasa li s-au adaugat, in timp, altii 32.000, Deliciosul de Vaslui devenind unul dintre cei mai populari pui, atat in online, cat si in offline. Cu glume, sfaturi, retete, concursuri, imagini amuzante si poezii, puiul din Safir a castigat inimile tuturor, fiind un exemplu delicios de “Asa DA” atunci cand vine vorba de utilizarea cu succes a unui canal de promovare. Din comunitatea online a Deliciosului de Vaslui fac parte peste 32.000 de utilizatori. Zilnic, acestia participa activ la provocarile lansate de Deliciosul de Vaslui, cu retete, poze, rime, legand prietenii intre ei si bucurandu-se de gustul adevarat de pui.