Repere

691

Schemele de fidelizare sunt cheia succesului

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Schemele de loialitate oferite de comercianții cu amănuntul ar putea fi „cheia succesului” pentru comercianții cu amănuntul FMCG, potrivit companiei de date și analize GlobalData.

Beneficii pentru consumatori

Consumatorii profită din ce în ce mai mult de schemele de loialitate, în special în categoriile de alimente și produse alimentare, precum și de sănătate și frumusețe.

Mai mult de jumătate dintre consumatori (55,3%) au declarat că stimulentele schemei de loialitate le influențează întotdeauna sau adesea alegerea produselor în domeniul alimentar și alimentar, în timp ce 52,1% au raportat același lucru pentru sănătate și frumusețe, conform sondajului GlobalData How People Shop Survey 2023. Sondajul a inclus 6.000 de respondenți.

Beneficiile suplimentare din schemele de loialitate oferă retailerilor posibilitatea de a se diferenția de concurenți, a menționat firma de analiză.

Loialitate scăzută a clienților

Firmele de FMCG, în special, se confruntă cu o loialitate scăzută a clienților datorită ofertelor lor extrem de interschimbabile, crescând nevoia de a oferi avantaje prin scheme de loialitate pentru a păstra și a câștiga cota de piață, potrivit celui mai recent raport al GlobalData, Thematic Intelligence: Customer Loyalty in Retail and Apparel.

Oliver Maddison, analist de retail la GlobalData, a comentat: „Pe lângă beneficiile competitive pe care schemele de loialitate le oferă comercianților cu amănuntul, colectarea datelor oferă oportunități substanțiale de a servi mai bine clienții.

„Datele pe care comercianții cu amănuntul le colectează despre obiceiurile de cumpărături ale consumatorilor îi pot ajuta să vizeze campaniile către anumite grupuri de consumatori, să personalizeze promoțiile și să se asigure că propunerea lor rămâne relevantă.”

Scheme de loialitate

Studiul a citat versiunea de încercare gratuită a abonamentului standard Netflix de la Carrefour pentru clienții din Rouen și Bordeaux, în Franța, ca un exemplu al modului în care comercianții cu amănuntul își pot face schemele de loialitate recent stabilite mai atractive atât pentru clienții vechi, cât și pentru cei noi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2