Stiri

594

Schimbare în top-managementul Lidl România

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit unui comunicat, Georgiana Radu va prelua funcția de Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România și va face parte din Consiliul de Conducere al companiei.

Din această poziție, ea va coordona strategia de achiziții și marketing a produselor din portofoliul Lidl România. Georgiana Radu revine în România după 3 ani petrecuți alături de echipa de achiziții și marketing a Lidl Germania.

Cu o experiență în retail de 14 ani, Georgiana Radu a făcut parte din echipa care a pus bazele Lidl pe piața locală, având oportunitatea să se dezvolte și să crească profesional odată cu Lidl în România.

Inițial, Georgiana s-a alăturat departamentului de Achiziții Promoții Food, pentru ca apoi să conducă, din poziția de director, departamentele de achiziții a produselor de tip in-and-out (promoții) atât food, cât și nonfood. 

După 7 ani alături de Lidl România, Georgiana și-a continuat dezvoltarea profesională lateral, de data aceasta coordonând achiziția produselor din sortimentul permanent, poziție din care a contribuit activ la dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii locali și la extinderea sortimentului de produse marcă proprie Lidl.

În urmă cu 3 ani, Georgiana Radu s-a alăturat echipei Lidl Germania, unde a avut oportunitatea de a își extinde aria de competență și expertiză nu doar în sfera achizițiilor de marfă, ci și în domeniul marketingului, prin coordonarea strategiilor de loializare a clienților. 

Din luna septembrie a acestui an, va continua să își consolideze cariera în echipa Lidl România, în poziția de Director Național de Achiziții și Marketing și membru în Consiliul de Conducere al companiei.

Funcția va fi preluată de la Daniel Ștefănescu, care, din luna septembrie, își va continua parcursul profesional alături de Lidl România, trecând într-o nouă etapă a carierei, în cadrul Departamentului de Vânzări.

Daniel face parte din echipa Lidl de 13 ani, timp în care a contribuit, din poziții strategice, la dezvoltarea continuă a sortimentului de produse marcă proprie.

În anul 2017 Daniel și-a continuat la rândul lui dezvoltarea profesională la nivel internațional, în cadrul echipei de achiziții a grupului, iar în 2019 a revenit în România, pentru a coordona atât departamentele de achiziții, cât și marketing ale companiei, ca membru în Consiliul de Conducere.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2