180
Schwarz Group, care operează lanțurile Lidl și Kaufland, a generat vânzări în valoare de 175,4 miliarde de euro în exercițiul financiar 2024, reprezentând o creștere de 4,9% față de anul precedent, informează European Supermarket Magazine.
Grupul a creat 20.000 de noi locuri de muncă pe întregul lanț valoric, inclusiv aproximativ 4.000 în Germania, într-o situație economică tensionată la nivel global.
Lidl și Kaufland și-au extins rețeaua combinată de magazine cu aproximativ 300 de magazine noi în cursul exercițiului financiar, ajungând la un total de aproximativ 14.200 de magazine.
Lanțul de magazine de discount Lidl a raportat o creștere de 5,3% a vânzărilor în magazine, la 132,1 miliarde de euro, față de anul precedent. La rândul său, Kaufland a generat vânzări de 35,2 miliarde de euro, realizând o creștere de 2,9% în cursul anului.
Vânzările online s-au ridicat la 1,7 miliarde de euro, în conformitate cu tendințele pieței și la nivelul anului precedent, a menționat compania.
Pe de altă parte, divizia de mediu a companiei, PreZero, a raportat o creștere a vânzărilor de 5,4%, până la 3,9 miliarde de euro, determinată parțial de creșterea volumelor în comerțul cu materiale reciclabile.
Gerd Chrzanowski, partener general al Schwarz Group, a declarat: „Anul financiar 2024 de succes al companiilor Schwarz Group se bazează în principal pe dedicarea neobosită și pe angajamentul remarcabil al angajaților noștri. Împreună, modelăm viitorul grupului nostru de companii și lucrăm la soluții inovatoare pentru provocările de mâine.
„Acest lucru ne-a permis să obținem o creștere durabilă împreună în toate sectoarele, chiar și într-o perioadă de incertitudine globală, și să continuăm să investim în Germania ca locație de afaceri și o Europă suverană digital.” (Foto: Freepik)