Stirieye

486

Sectorul cărnii de porc din Spania se confruntă cu dificultăți uriașe
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Organismul de comerț din industria de porc spaniol, Interporc, citat de Global Meat News, a subliniat într-o declarație importanța sectorului hotelier, restaurant și cafenele (HORECA), pentru a ajuta la recuperarea odată ce pandemia coronavirusului a trecut.

Vorbind la postul de radio spaniol, Onda Cero, directorul Interporc, Alberto Herranz, a abordat situația dificilă a canalului HORECA, în special în ramuri precum porcul de lapte sau șuncă, fiind grav afectate de închiderea barurilor și a restaurantelor.

Conform Interporc, canalul HORECA reprezintă peste 35% din vânzările naționale de carne de porc. Herranz a adăugat că ”ar fi important ca, odată ce starea de alarmă să fie terminată, redeschiderea treptată, totală sau parțială, a barurilor și restaurantelor să fie permisă”.

Herranz a spus că ”promovează unele acțiuni și susține multe alte inițiative ale asociațiilor sectoriale sau de afaceri pentru recuperarea activității canalului HORECA, de o importanță enormă atât pentru industria alimentară în general, cât și pentru sectorul porcilor în Spania, în special”.

Cu toate acestea, Interporc a cerut sprijin pentru sector, pentru a-și asigura supraviețuirea, ”cu condiția să se garanteze siguranța clienților și a angajaților, este necesar să se aloce ajutor financiar și fiscal care să permită acestor unități să ia măsurile de securitate furnizate de autorități și care să faciliteze reconversia activității sale”.

Herranz a evidențiat ”munca extraordinară care se desfășoară în sector, zootehnie, industrie, transportul și distribuția în ansamblu, unde au fost dublate eforturile de menținere a aprovizionării pentru populație, fără a părăsi ceea ce făceam deja, lucrând la protocoale de bunăstare a animalelor, durabilitate și protecția mediului”, a adăugat el.

Herranz s-a referit, de asemenea, la magazinele tradiționale și specializate, sub formă de măcelării și delicatese, în care se vând 26,5% din carnea de porc proaspătă a țării și 10,5% din carnea de porc elaborată.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.