146
Distribuitorul autohton de produse congelate, Serpico Trading, va raporta o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în 2016, fiind al doilea an consecutiv de creștere cu două cifre. Schimbările strategice în cadrul firmei, creșterea ariei de distribuție și investițiile în marketing sunt cele trei direcții pe care compania românească mizează pentru continuarea ritmului accelerat de creștere și în 2017, țintind un procent de 30% mai mult față de 2016. Serpico Trading este o afacere de familie, cu capital exclusiv românesc, care a demonstrat în ultimii ani că abordarea strategică a afacerii este cheia succesului. Compania este unul dintre liderii distribuției de produse congelate, cu un portofoliu de peste 30 de branduri printre care se numără parteneri strategici precum Bonduelle, Siblou, Filippo Berio și Kerrygold. "În anul 2016 am avut o crestere de 19% față de anul precedent. Principali factori de crestere au fost majorarea numarului de clienti pe HoReCa, o piață extrem de importantă pentru noi pe care încă mai găsim resurse de inovare. Nu în ultimul rând, am crescut numărul de produse din portofoliul existent iar asta s-a reflectat în rezultatele obtinute. Una dintre direcțiile cele mai importante pentru companie este dezvoltarea brand-urilor proprii", spune Ion Alexandru Teodorof (Sales Managerul Serpico Trading). Cele 3 branduri proprii - DeFish, Best Meat si O’Green – au o pondere de aproximativ 16 % din afacerile companiei ce s-au ridicat la circa 7 milioane de euro in 2015. Potrivit reprezentanților companiei, în ultimul an cele mai importante investiții au fost în dezvoltarea sistemului ERP, schimbarea flotei auto și creșterea substantiala a bugetului de marketing. Acestea au dus la o vizibilitate crescută a brandurilor din portofoliu. Pentru 2017 compania românească și-a propus consolidarea rețelei de distribuție actuale în hypermarketuri dar și extinderea ei pe segmentele HoReCa și traditional trade, informeaza Iqads.