239
Pentru al treilea an consecutiv, Kaufland România a devenit Partener Platinum al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2021, care își va derula cea de-a XI-a ediție, festivă, în zilele de 6 și 7 iunie, la hotel Alpin din Poiana Brașov, sug genericul ”Criză sau oportunitate? Al 12-lea ceas pentru sectoarele de carne și lapte ale României”.
În acest an, Kaufland România își va marca prezența prin comunicarea care va fi susținută de domnul Valer Hancaș-Corporate Affairs și Director de Comunicare al companiei, în Ședința generală din dimineața zilei de 6 iunie.
Kaufland este un lanț de hipermarketuri din Germania, parte a grupului Schwarz, care deține și retailerul de discount Lidl. A deschis primul său magazin în 1984 în Neckarsulm și s-a extins rapid devenind lider în ceea ce a fost anterior Germania de Vest.
În anul 2014, grupul Schwarz a devenit cel mai mare grup de retail din Europa, cu afaceri de aproape 80 miliarde euro.
În prezent, Kaufland deține peste 1200 de magazine, dintre care mai mult de 650 sunt situate în Germania. Kaufland operează și în alte țări din Europa Centrală și de Est: Cehia, Polonia, Croația, Slovacia, Republica Moldova și Bulgaria. Kaufland este prezent în România începând cu anul 2005.