Cu un volum de 10 % al exportului în 15 țări, din totalul producției realizate, compania Cris-Tim a participat pentru a patra oară la cel mai important târg mondial de Industrie alimentară, de data aceasta, cu stand propriu. Spre deosebire de alte dăți, însă, de această dată, deși a contractat spațiu în pavilionul 6, adică, în zona produselor de carne, Cris-Tim și-a expus întreaga ofertă, din cele trei mari linii de afaceri: carne, lactate și ready-meal. Potrivit domnului Mihai Bogoi, reprezentantul companiei, obiectivul prezenței la Paris este, desigur, acela de a dezvolta afacerile de comerț internațional, prin deschiderea de noi piețe și consolidarea prezenței în zonele deja acoperite de export, dar, lucru notabil, se caută mai ales noi distribuitori pentru marile lanțuri de hipermarket din Uniunea Europeană, dar și din alte zone, semn că, iată, companiile mari încep să depășească stadiul aprovizionării magazinelor din zonele occidentale locuite de emigranții români. Un alt lucru de evidențiat este acela al creșterii prestigiului companiei Cris-Tim, prin accentuarea imaginii companiei. Desigur, prezența delegației Cris-Tim în pavilionul complexului Villepinte a contabilizat un număr important de întâlniri de afaceri la care a participat și președintele grupului, domnul Radu Timiș. (Ilie Stoian-Corespondență de la Paris, 18 octombrie 2016)