233
Integrat cu cele mai performante platforme de e-Commerce din România și dispunând de un puternic nucleu de gestiune stocuri și politici comerciale, sistemul ERP dezvoltat de Transart este astăzi soluția ideală și verificată pentru gestiunea stocurilor în timp real a magazinelor online.
Dacă gestionezi sau ești implicat într-o afacere în care procesele interne din vânzare, logistică, depozit, retail, activitatea echipei din teren și online (e-Shop B2C & Marketplace) trebuie sincronizate și reașezate pe baze solide, află ce automatizări te pot ajuta.
"Cu Mania Mall vindem online produse atent selecționate atât în România cât și în țăƒrile vecine, Bulgaria și Ungaria. Am decis să implementăm Neomanager împreună cu platforma Teamshare B2C la recomandarea Entelion, pentru a rezolva problema blocării comenzilor atunci când stocul a fost epuizat.
În decursul lunilor care au urmat am reușit să creștem numărul de comenzi pe care le puteam procesa zilnic cu același personal la peste 1000 comenzi/zi, având totodată o evidență mult mai exactă a stocurilor de produse.
Astăzi reușim să automatizăm semnificativ și să reducem timpul alocat pentru mai multe operații cum ar fi: generarea și listarea documentelor necesare pentru expedierea comenzilor, înregistrarea în Neomanager a plăților realizate de clienții prin curieri, eMag Marketplace sau direct din platforma Teamshare.
Practic, activități care anterior ne consumau mai multe zile de muncă, le putem rezolva acum în câteva ore”, a declarat Daniel Henegariu, Online Business Logistic SRL, unul dintre beneficiarii sistemului furnizat de Transart.