1945
În ultimii ani, asistăm la o schimbare semnificativă în preferințele și comportamentul consumatorilor români.
Aceștia sunt tot mai preocupați de alimentația sănătoasă și de calitatea ingredientelor din produsele pe care le achiziționează. Informațiile despre originea, compoziția și procesul de producție al alimentelor sunt acum factori decisivi în decizia de cumpărare.
Înacest context, brandul Comtim, parte a Smithfield România, s-a impus ca lider în categoria cărnii de porc proaspete, prin angajamentul său în a oferi produse 100% românești, obținute prin metode de creștere și procesare sustenabile.
„Procesul integrat ”din fermă în furculiță" al Smithfield România asigură trasabilitatea și calitatea superioară a produselor Comtim. Prin intermediul fermelor de suine proprii, compania noastră reușește să asigure controlul asupra întregului flux, de la creșterea animalelor în condiții optime de bunăstare, până la procesarea cărnii în unități ultramoderne, asigurând astfel siguranța produselor din portofoliul nostru”, a declarat Dana Brindescu Iovanov, Director General Divizia Carne Proaspătă, Smithfield România.
Cererea pentru produse proaspete, gata pentru a fi gătite, este în creștere. De asemenea, educația consumatorilor cu privire la valoarea nutrițională a cărnii de porc și bunăstarea animalelor în ferme sunt aspecte esențiale și încep să capete o importanță mai mare și în România, urmând tendințele europene.
Comtim, alegerea informată a consumatorilor responsabili
Prin investițiile în unități de producție ultramoderne și tehnologizate, Smithfield România reușește să proceseze produsele Comtim imediat după abatorizare și să le livreze în a doua zi clienților din întreaga țară. Astfel, toate produsele marca Comtim sunt proaspete, spre deosebire de alte branduri care vin din import.
Totodată, Smithfield a integrat o serie de proceduri prin care asigură controlul calității și siguranței produsului finit începând din momentul recepției materiei prime (animale vii) și până la livrare aproduselor finite. Astfel, siguranța alimentară este garantată de-a lungul ntregului lanț de producție de la cereale, la fermă și apoi la furculiță.
Timpul limitat al consumatorilor pentru cumpărături și prepararea mesei au dus la o cerere crescută pentru produse cu valoarea dăugată. Pentru a veni în ajutorul consumatorilor, Comtim a lansat inițiativa "Scan&Cook".
Aceasta permite clienților să scaneze un cod QR direct la raft și astfel să aleagă mai ușor categoria și produsul dorit, și să acceseze rețete online realizate special pentru fiecare produs. Astfel, consumatorii reușesc să aleagă cu ușurință produsul potrivit, ingredientele și metoda de gătire.
În plus, Comtim a lansat produse ușor de gătit, cu gust echilibrat și calitate premium, care asigură un loc important al brandului în preferințele consumatorilor din România.
„Comtim reprezintă promisiunea gustului românesc, iar diversitatea gamelor de produse și rețetelor noastre tradiționale, obținute cu cele mai avansatete hnologii de procesare, răspunde tuturor nevoilor din piață. Prin produsele noastre, consumatorii pot avea încredere că achiziționează carne de porc 100% românească, obținută prin metode de creștere și procesare durabile. Această transparență și tradiția autentică fac din Comtim brandul preferat al celor care caută produse alimentare de calitate superioară, cu o istorie și o identitate puternice”, a mai adăugat Dana Brindescu Iovanov, directorul Diviziei Carne Proaspată.
În prezent, Comtim numără în portofoliul său peste 40 de produse diversificate pe 6 categorii principale, distribuite la nivel național prin rețelele de retail clasic și modern. (Foto: Smithfield)