In paralel cu cresterea volumelor si explozia cifrei de afaceri, pozitionarea pe un segment de prim pret a ridicat serioase probleme de profitabilitate. La fel ca in Ungaria, filiala romaneasca este la limita dintre profit si pierdere. In aceste conditii, includerea unui nou brand de producator in sortimentatia activa din Romania nu mai este o surpriza. Produsele noului brand Mizo vin cu o valoare adaugata si incearca sa eficientizeze astfel prezenta producatorului maghiar in marile lanturi de retail, la categoria laptelui cu arome si la branzeturi feliate. In primul caz, producatorul maghiar se raporteaza prin pret, cu produsele sale - lapte cu cacao 200 ml si desert cu gust de lapte de pasare 200 ml- la produsele similare ale liderului de piata, LaDorna. Pentru linia branzeturilor feliate, produsele Mizo ofera o alternativa mainstream sub pretul produselor romanesti, dar cu 30-40% peste pretul produselor similare din portofoliul slovacilor de la Koliba Milk, asemanatori prin strategia de piata cu Sole Mizo Ungaria. (Mai multe pe www.brandprivat.ro)