218

Sorin Timuș nu dorește să modifice orientarea generală a managementului Hochland

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Intr-un interviu acordat publicatiei Magazin Progresiv,  Directorul General al Hochland Romania, Sorin Timus a declarat ca simte nevoia de inovatii, dar si cresterea ponderii produselor Hochland in dinamica  segmentelor mari din piata. ”Obiectivul meu este acela de a continua ceea ce am inceput aici pentru ca nu sunt multe lucruri de schimbat. Hochland Romania este liderul pietei de branzeturi, la distanta fata de urmatorul jucator din top, iar principalul obiectiv in Romania este de a ne consolida aceasta pozitie. Bineinteles, pozitia de lider ne obliga sa aducem permanent in piata produse inovative si nu numai. Pe langa produsele inovative, vrem sa ne pastram promisiunea facuta consumatorilor, pentru ca noi avem sloganul „Bucuria gustului”, si sa livram in continuare produse de cea mai inalta calitate. In alta ordine de idei, Hochland Romania este responsabila pentru inca opt tari din grupul Hochland ce fac parte din regiunea Balcanilor si a marii Adriatice: Republica Moldova, Bulgaria, Serbia, Croatia, Bosnia, Macedonia, Muntenegru si Albania. Si in aceste zone vrem sa dezvoltam brandul Hochland prin lansari noi, inovatoare.” (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2