240
Fereastra de înregistrare pentru următorul interpack, care va avea loc în perioada 4-10 mai 2023 la centrul de târguri din Düsseldorf, a fost deschisă anul acesta toamna.
Datorită anulării din acest an (din cauza pandemiei), care a întârziat mai întâi târgul comercial până în primăvara anului 2021 și apoi a anulat-o în totalitate, companiilor care s-au înregistrat deja li s-a oferit o singură dată posibilitatea de a rezerva din nou imediat pentru următorul interpack, iar acest lucru propunerea a fost întâmpinată cu acceptare aproape universală.
Împreună cu noile înregistrări de la alte companii, rezervările primite până la jumătatea lunii august 2021 au ocupat deja 85% din capacitatea noastră.
„Suntem foarte încântați de cât de entuziasmați au acceptat această ofertă clienții noștri. Din nou și din nou, auzim că abia puteți aștepta până când interpack va reveni - ca un târg personal în care vă puteți întâlni față în față ”, relatează Thomas Dohse, director de proiect pentru interpack.
Conform feedbackului din industrie, pandemia a arătat că evenimentele digitale digitale au fost văzute ca un plus care oferea valoare adăugată, dar întâlnirea personală la un târg este de neînlocuit în ceea ce privește generarea de noi contacte și construirea încrederii, ceea ce este extrem de important.
În plus, multe companii demonstrează utilaje și sisteme complexe din punct de vedere tehnic la interpack, iar acestea necesită explicații detaliate și sunt adesea evaluate în timp ce funcționează de către potențialii clienți de la interpack. Acești clienți beneficiază și de faptul că pot face comparații imediate între soluțiile de la diferiți furnizori.
interpack își îndeplinește promisiunea de târg internațional din industria ambalajelor și a industriei de prelucrare aferente la nivel internațional și subliniază acest lucru cu noul său slogan „Pur și simplu unic”, care a fost introdus recent și care îi caracterizează imaginea.
„Unicitatea interpack este caracterizată în primul rând de diversitatea de neegalat a produselor și serviciilor oferite de expozanții noștri, dar este completată de temele noastre speciale care reiau tendințele pentru următorii ani.
În 2023, durabilitatea și toate fațetele sale vor fi chiar mai semnificative decât a fost în anii trecuți, ceea ce înseamnă că vom aborda acest set de teme în cooperare cu partenerii noștri. Pe lângă aceste oferte impresionante în persoană, vor exista și oferte digitale ”, afirmă Thomas Dohse.
În trecut, temele speciale ale interpack-ului au atras întotdeauna atenția publicului, de exemplu SAVE FOOD, care urmărea să reducă risipa de alimente, sau conceptul de parcuri de inovare care demonstrează soluții și abordări inteligente pentru probleme specifice și care sunt acum un favorit ferm la celelalte târguri internaționale organizate de alianța interpack.
Detaliile despre temele speciale individuale și, de asemenea, despre ofertele digitale suplimentare la interpack 2023 vor fi făcute publice în cursul anului următor.
Companiile care sunt interesate se pot înregistra în continuare pentru interpack 2023 pe www.interpack.com. interpack este o platformă pentru lanțuri de valori complete.
Aceasta include procese și mașini pentru ambalarea și prelucrarea mărfurilor ambalate, împreună cu materiale de ambalare, containere de ambalare și fabricarea ambalajelor, completate cu servicii pentru industria ambalajelor.
De asemenea, vă puteți înregistra în continuare pentru componente, târgul pentru furnizori care se desfășoară în paralel, pe www.packaging-components.com .