Noua campanie "Pentru mese de poveste" a demarat cu o componenta de imagine pe principalele game de produse ale Grupului, care au in centrul lor povesti emotionante declinate de WoPA in trei spoturi tv, printuri si campanii la raft in Key Accounts, informează Iqads. Agricola spune "povestile meselor", povesti emotionante si amuzante, povesti despre familie si prieteni, intrucat conteaza ce pui pe masa, dar si ce se intampla in jurul mesei. "Marca Agricola este lider de piata, cu o imagine ancorata puternic in traditional, sustinuta anterior prin atribute rationale. Am identificat ca fiind necesara o comunicare mai apropiata de oameni si o reimprospatare a imaginii brandului. Am plecat de la provocarea de a integra sub aceeasi umbrela trei categorii de produse cu target si obiceiuri de consum variate, ceea ce a condus la dezvoltarea unei platforme de comunicare," a spus Ionut Datcu (managing partner WoPA). In contextul unui portofoliu diversificat, adresat unor tipuri diferite de consumatori, cu asteptari diferite, cel mai important element comun al produselor Agricola este faptul ca acestea satisfac o nevoie de baza. Masa, care se ia in familie si intre prieteni, ramane o valoare traditionala, pe care, insa, WoPA a transferat-o din zona de arhaic intr-o zona de actual si modernitate. "In primul rand, am scos masa din zona pieselor de mobilier. Am insufletit-o si am facut-o martora la momente din viata de zi cu zi. Am apelat la o echipa de italieni, de la regizor la food stylist, ca sa-i dea viata si am innobilat-o cu produsele companiei Agricola, ce si-au regasit locul firesc in povestile din spoturi. Cam asta e reteta." a explicat Luca Bulacu (partener si director de creatie WOPA). Conceptul creativ a permis integrarea in comunicare a trei categorii de produse (carne proaspata, salamuri crud uscate si produse pre-gatite), cu un tone of voice emotional, care conecteaza brandul cu tipuri diferite de consumatori — de la familia traditionala, la familia in curs de formare si pana la familia reunita ca grup social— pastrand valorile de brand nealterate. Povestile meselor Agricola vor continua pe intreg parcursul anului, printr-o serie de campanii tactice in tv, print, POSM si activari in magazine centrate pe produse ale Grupului Agricola.