Stirieye

411

Studiu: În Europa, publicitatea online a avut valoarea de 30 md euro în 2014
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Publicitatea online a generat venituri de 30.7 miliarde de euro pentru publisherii europeni în 2014, aproape o treime din veniturile totale din publicitate, potrivit unui studiu realizat de IHS cu sponsorizarea IAB Europe, intitulat “Paving the way: online advertising in the European economy”.

  Potrivit studiului, publicitatea este de departe cea mai importanta sursa pentru finantarea continutului jurnalistic, asigurand 75% din veniturile continutulului exclusiv digital. Iată câteva dintre concluziile studiului "Paving the way: online advertising in the European economy":   -Publicitatea online a evoluat, intr-un deceniu si jumatate, de la o industrie aflata la inceput la o adevarata putere economica, generand in prezent peste un milion de locuri de munca in Uniunea Europeana si contribuind cu peste un mld. euro ca valoare adaugata bruta.-In 2015, publicitatea a inlocuit veniturile de tip ‘’paid for app’’ ca sursa principala de venit.-Mediul digital este acum pe locul doi ca marime in ceea ce priveste sectoarele de publicitate, in Europa, in urma TV-ului. Pana la finalul anului 2015, este de asteptat ca acesta sa depaseasca TV-ul, cel putin in pietele cele mai dezvoltate ale UE.-Finantand internetul, publicitatea online asigura consumatorilor europeni o gama variata de servicii educationale, stiintifice, informationale si de entertainment in mod gratuit sau la costuri foarte mici.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.