Stiri

211

Studiu: Relația dintre ”Bunăstarea mentală” și creșterea în greutate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Criza COVID-19 duce la creșterea preocupărilor consumatorilor, atât asupra bunăstării mintale, cât și a creșterii în greutate, a descoperit un nou studiu realizat de FMCG Gurus, citat de European Supermarket Magazine.

Potrivit firmei de cercetare, acest lucru va determina consumatorii să acorde mai multă importanță sănătății și stării de bine, pe măsură ce restricțiile legate de coronavirus continuă să se relaxeze.

Schimbarea așteptărilor

Studiul a examinat 23.000 de consumatori din 18 țări din Uniunea Europeanp, în aprilie, iar apoi încă 23.000 de consumatori în mai, pentru a măsura așteptările în schimbare cu privire la impactul coronavirusului asupra vieții lor de zi cu zi.

În mai, aproximativ 71% dintre respondenți au declarat că au luat în calcul o „a doua undă” a virusului, în timp ce 51% au declarat că cred că virusul va continua să-și afecteze viața zilnică timp de cel puțin 12 luni, comparativ cu 48% în Aprilie.

În plus, 72% dintre respondenți au spus că cred că economia globală se îndrepta spre recesiune, comparativ cu 63% o lună mai devreme.

Drept urmare, 43% dintre respondenți au spus că au devenit mai conștienți de bunăstarea lor mentală, în creștere, față de 36%, în luna precedentă.

Alimente ”confortabile”

La rândul lor, mulți consumatori au apelat la „alimente confortabile” - 50% dintre respondenți au declarat că ”au gustat” mai mult (în creștere de la 38% în aprilie), în timp ce 23% au declarat că sunt mai puțin atenți la aportul caloric.

În același timp, însă, unul din trei respondenți (32%) au devenit, de asemenea, mai conștienți de greutatea lor, comparativ cu unul din cinci (21%) din aprilie.

„Realitatea este că în următoarele șase-douăsprezece luni, consumatorii vor continua să apeleze simultan la produse alimentare tip convenience, în timp ce sunt, concomitent, preocupați de impactul pe care aceste obiceiuri îl au asupra greutății lor”, a spus FMCG Gurus.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2