Stiri

186

Studiu: Spațiile publicitare din restaurante, valoroase pentru marketing

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Proprietarii lanțurilor mici de restaurante și cei independenți au avut întotdeauna un rol divers în desfășurarea zilnică a propriilor afaceri, începând de la bucătar șef și până la director operațional, în gestionarea operațiunilor zilnice ale restaurantului. Astăzi, aceștia se confruntă cu încă o provocare: nevoia acută de a ajunge la clienți într-un spațiu digital extrem de competitiv. Pentru a sprijini proprietarii de restaurante să facă față acestei provocări, Tork, companie lider la nivel mondial pe piața produselor și serviciilor de igienă profesionale, a realizat un sondaj de opinie ce oferă perspective asupra tipurilor de mesaje de marketing care pot ajuta la creșterea veniturilor din restaurante.   Cercetarea a analizat oaspeții restaurantelor și tendințele generatoare de consum din opt țări europene (Marea Britanie, Olanda, Spania, Germania, Franța, Danemarca, Lituania, Finlanda, adresându-se unui eșantion reprezentativ  de peste 8200 de oaspeți ai restaurantelor, pentru a afla factorii ce contribuie la creșterea cifrei de afaceri, responsabili de întoarcerea oaspeților într-un restaurant și creșterea veniturilor. Cercetarea a arătat că prezența online atrage oaspeți, însă cel mai mare impact în privința volumului unei comenzi este dat de anunțurile de promovare plasate în restaurante.   Noile cercetări ale Tork subliniază de asemenea nevoia de a rămâne competent și în lumea marketingului digital. Rezultatele sunt surprinzătoare: cei care rămân în urmă în lumea digitală, se pot aștepta la mai puțini oaspeți. Adică, proprietarul unui restaurant trebuie să țină pasul cu revoluția digitală, fără a neglija și importanța metodelor tradiționale de marketing   Potrivit rezultatelor acestui sondaj, prezentarea acelor lucruri care face un restaurant să fie apreciat, unic și autentic atât în mediul online, cât și în locație, poate duce la un marketing de succes ce atrage profituri valoroase pentru întreaga afacere:  

  • Creșterea cifrei de afaceri: prezența activă pe rețelele de socializare atrage oaspeți noi: 57% dintre respondenți apreciază faptul că un restaurant își publică promoțiile și ofertele sale curente în spațiile din social - media49% dintre respondenți caută restaurante noi tocmai pe canalele de social-mediaÎn social – media, 78% dintre vizitatorii restaurantului urmăresc site-urile și conținutul paginilor legate de restaurante, ca de exemplu pagina unui chef renumit, sau al unui restaurant local
  • 57% dintre respondenți apreciază faptul că un restaurant își publică promoțiile și ofertele sale curente în spațiile din social - media
  • 49% dintre respondenți caută restaurante noi tocmai pe canalele de social-media
  • În social – media, 78% dintre vizitatorii restaurantului urmăresc site-urile și conținutul paginilor legate de restaurante, ca de exemplu pagina unui chef renumit, sau al unui restaurant local

„57% dintre vizitatorii restaurantului apreciază dacă oferta curentă a unui restaurant este, de asemenea, publicată pe canalele de tip social-media. Cu ajutorul acesteia, rețelele de restaurante medii și mici vor avea oportunități mai mari de a aborda o audiență mai largă, însă instrumentele de marketing din interiorul restaurantului au de asemenea o importanță foarte mare, totuși, primesc adesea mai puțină atenție. Proprietarii restaurantelor sunt suprasolicitați și în multe cazuri nu au timp suficient să se ocupe de marketing, deși acest lucru ar duce la creșterea veniturilor.” – a subliniat  managerul de marketing al brandului Tork, Badar-Szabó Virág.  

  • Creșterea veniturilor: cel mai valoros spațiu publicitar este chiar propriul restaurant. 40% dintre respondenți au declarat că promoțiile din restaurant sporesc posibilitatea de a cheltui mai mulți bani21% dintre respondenți sunt de acord cu faptul că o activitate de promovare plăcută din punct de vedere vizual (cum ar fi fotografiile unor noi aperitive, băuturi sau deserturi) ar crește posibilitatea de a cheltui mai mult
  • 40% dintre respondenți au declarat că promoțiile din restaurant sporesc posibilitatea de a cheltui mai mulți bani
  • 21% dintre respondenți sunt de acord cu faptul că o activitate de promovare plăcută din punct de vedere vizual (cum ar fi fotografiile unor noi aperitive, băuturi sau deserturi) ar crește posibilitatea de a cheltui mai mult
  • Păstrarea clientelei: comportamentul unic și personal este o sursă de inspirație pentru clientela existentă. 62% dintre respondenți sunt de acord cu faptul că o experiență personalizată crește șansele de a reveni în acel restaurant69% dintre respondenți consideră conceptul unic al restaurantului ca factor decisiv în hotărârea de va reveni sau nu la acel restaurant60% dintre respondenți declară că este important ca un restaurant să aibă un caracter personal
  • 62% dintre respondenți sunt de acord cu faptul că o experiență personalizată crește șansele de a reveni în acel restaurant
  • 69% dintre respondenți consideră conceptul unic al restaurantului ca factor decisiv în hotărârea de va reveni sau nu la acel restaurant
  • 60% dintre respondenți declară că este important ca un restaurant să aibă un caracter personal

Nonconformismul poate avea multe beneficii:

  • 52% dintre vizitatorii restaurantului doresc ca locul preferat să prezinte o activitate de promovare neașteptată
  • 66% preferă ca bucătarul sau proprietarul sa aibă o personalitate stridentă

Pe site-ul online de mai jos, Tork vine în sprijinul proprietarilor de restaurante cu un instrument cu ajutorul căruia pot crea cu ușurință șablonul cel mai potrivit pentru propria imagine, sau pot alege unul dintre cele gata create https://adaglance.torkusa.com/.Despre Tork Xpressnap®   Tork Xpressnap® este singurul sistem de dozare șervețele, care dispune de un spațiu publicitar, permițând astfel să personalizați una din suprafețele plane ale dozatorului. Pentru mai multe informații despre Tork Xpressnap®: www.tork.hu/xpressyourselfDespre studiu   La cererea Tork, studiul a fost efectuată de compania independentă United Minds, utilizând un eșantion online de respondenți gestionat de CINT. În total au fost intervievate 5174 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 60 de ani, care în ultima lună au mâncat cel puțin o data în restaurant. Cercetarea a fost realizată în restaurante din țări precum Marea Britanie, Olanda, Spania, Germania și Franța. În fiecare țară, cel puțin 1000 de respondenți au completat chestionarul. Cota a fost creată pentru ca modelul să fie reprezentativ din punct de vedere al sexului, vârstei și a locației geografice. Cercetarea a fost efectuată între 10 noiembrie 2017 și 28 noiembrie 2017.   Despre Tork®   Tork oferă partenerilor săi produse și servicii de igienă profesională, începând de la restaurante, la instituții de sănătate, până la birouri, școli și spații industriale. Gama de produse include dozatoare, prosoape de hârtie, hârtie igienică, săpunuri, șervețele industriale și de bucătărie. Datorită experienței dobândite în igienă, design funcțional și durabilitate, Tork a devenit lider pe piață. Numele de marcă al portofoliului Essity cunoscut la nivel mondial, este partenerul de încredere al consumatorilor săi existenți în mai mult de 80 de țări. Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cele mai noi știri și dezvoltări legate de Tork, vizitați pagina web: www.tork.roEssity este producătorul Tork   Essity este una din companiile mondiale de dezvoltare, producție și comercializare de produse igienice și sanitare. Essity dezvoltă și produce produse de igienă personală și o gamă largă de produse pe bază de hârtie. Compania își comercializează în 150 de țări mărcile renumite, printre care  nume cunoscute pe plan internațional ca TENA și TORK, respectiv branduri ca Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda și Zewa. Cifra de afaceri a companiei ce înregistrează aproximativ 48.000 de angajați a atins în anul 2017 suma de 109 miliarde de coroane (11,3 miliarde de euro). Pentru mai multe informații accesați pagina web:  www.essity.com

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2