Profi, firmă românească care își are sediul central în Timișoara, susține ca partener principal desfășurarea primei ediții din această localitate a Campionatului Național de Super Rally, competiție din calendarul Federației Române de Automobilism Sportiv.
“Rapiditatea dezvoltării rețelei noastre de magazine cu zilnic prețuri mici pentru locuitorii din întreaga țară se aseamănă cu rapiditatea și precizia de care dau dovadă concurenții de la Super Rally,” declară Gabriela Sîrbu, Director de sustenabilitate, Profi.
“Suntem mândri că am instituit Trofeul Profi pentru a susține actuala ediție a competiției, aducând un plus de interes în capitala culturală europeana, care este în același timp și capitala rețelei noastre de magazine.”
Sub aceste auspicii, timp de două zile pe circuitul stradal din Piața Iancu Huniade, iubitorii de automobilism vor putea să își vadă eroii în acțiune. Un număr de 30 concurenți de top urmează să ia startul în circuitului timișorean lung de 3.5 km și compus din trei ture presărate cu şicane menite să îi sporească gradul de dificultate.
În această dupămasă au loc verificări administrative și tehnice, iar de la ora 19:30, va avea loc Startul Festiv, cu prezentarea concurenților la Iulius Town. Sâmbătă vor începe manșele de recunoaștere de la ora 09:00, urmate de cele patru manșe de antrenament programate de la ora 10:00.
Cele două manșe de concurs vor fi difuzate în direct pe Prima Sport și pe canalul de Youtube al FRAS, având loc de la ora 14:00. Câștigătorii etapei Trofeul Profi vor fi premiați în cadrul Festivității de Premiere din parcul service de la ora 16:00.
Cu 28.000 de angajați în 1.653 de magazine proprii si Partener prezente în 803 localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine.
Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.