Stiri

265

Tendințe în consumul de înghețată

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Asociația Internațională a Produselor Lactate, citată de DairyReporter, a lansat datele despre „cele mai cuprinzătoare” privind tendințele înghețatei europene până în prezent, întrebând producătorii și comercianții de înghețată – precum și consumatorii – care sunt aromele lor preferate de înghețată.

În colaborare cu Research EU, IDFA a chestionat importanții producători și procesatori de înghețată naționali și regionali, precum și „sute” de magazine de culețe și producători de înghețată cu amănuntul pentru a afla cum văd evoluția categoriei de înghețată și deserturi congelate. Cercetătorii au întrebat apoi 1.000 de consumatori europeni despre preferințele lor.

Aromele preferate de europeni depind de cine întrebi”, a spus IDFA. Cu toate acestea, a existat un crossover clar.

Top 5 arome pentru producătorii de înghețată și comercianții cu amănuntul:

1. Cookies N’ Cream

2. Vanilie

3. Ciocolata

4. Chip de ciocolată cu mentă

5. Căpșuni

Top 5 arome după consumatori:

1. Ciocolata

2. Cookies N’ Cream

3. Vanilie

4. Căpșuni

5. Fulgi de ciocolată

Arome noi

Comentând rezultatele, IDFA a observat că a existat puțină mișcare în primele trei - vanilie, fursecuri și smântână și ciocolată. Cu toate acestea, a remarcat organizația de lactate, unele „arome noi” au intrat în primele cinci - în special căpșunile și ciocolata.

„Dragostea europenilor pentru înghețată nu are limite”, a spus președintele și CEO-ul IDFA, Michael Dykes. „Confortantă și satisfăcătoare ca un răsfăț îngăduitor, producția și consumul de înghețată au crescut pe tot parcursul pandemiei de COVID, iar vânzările continuă să stabilească un ritm fulgerător în magazinele alimentare, magazinele de scoop și magazinele din colț.”

Dykes a subliniat importanța economică, precum și culturală a sectorului de înghețată: „Deliciul congelat preferat al Europei este mai mult decât desertul – susține, de asemenea, aproape 30.000 de locuri de muncă și pompează 13,1 miliarde de dolari în economia națiunii noastre în fiecare an”.

Top tendințe

Privind toppingurile, cercetarea a constatat că ciocolata este cea mai populară sursă de topping, preferată de 26% dintre oameni, comparativ cu caramelul, care s-a clasat pe locul doi, la 18%.

Pentru toppingurile uscate, 15% dintre oameni optează pentru nuci și 14% doresc stropi, a relevat sondajul. Cea mai populară nucă a fost nucile pecan – preferată de 24% dintre respondenți – urmată de arahide.

Cum le place oamenilor să-și cumpere înghețata?

Dintre cei chestionați, 73% dintre consumatori au declarat că consumă înghețată „cel puțin o dată pe săptămână” și doi din trei au spus că ora preferată pentru a o consuma este seara.

Marea majoritate a oamenilor – 84% – spun că doresc să cumpere înghețată de la un magazin alimentar și să o mănânce acasă. În acest canal, aproape jumătate dintre consumatori doresc un recipient de jumătate de galon, în timp ce 23% preferă o halbă.

Inovație viitoare: de la ambalare la pe bază de plante

Privind către viitorul sectorului de înghețată, IDFA a constatat că două treimi dintre producătorii de înghețată spun că „folosesc deja” sau „planifică să încorporeze” soluții de ambalare mai sustenabile, sugerând că ambalajul va fi o inovație importantă în această categorie.

O altă tendință care a fost susținută că câștigă teren este creșterea alternativelor de înghețată pe bază de plante sau fără lactate.

În mod interesant, sondajul IDFA nu a găsit un motiv de sprijin al consumatorilor pentru alternativele de înghețată pe bază de plante.

„În timp ce producătorii de înghețată spun că înregistrează o cerere crescută pentru înghețată fără lactate și ingrediente pe bază de plante, consumatorii le clasează în partea de jos a listei pentru cele mai consumate tipuri de înghețată și deserturi congelate”, au observat cercetătorii.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2